از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه؛

اولین رویداد نوآوری‌های حوزه امنیت غذایی برگزار شد

اولین رویداد ریورس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ - 06March 2022

رویداد ریورس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، اولین رویداد نوآوری‌های امنیت غذایی، امروز (یکشنبه)  با حضور هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران و استارتاپ‌ها و فعالین این حوزه در بخش‌های زیست‌دریا، گلخانه‌ها و بذر در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد که با هدف هم‌افزایی و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه به‌منظور حل مسائل گلوگاهی کشور در بخش‌های مذکور برگزار شد بر استفاده حداکثری از منابع و فرصت‌های کشاورزی از طریق کشاورزی پایدار در جهت ارتقاء و تضمین امنیت غذایی کشور تأکید شد.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در این رویداد اظهار داشت: کشاورزی دانش‌محور می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، نظام و نتایج اجرایی بخش کشاورزی را به سمت دستیابی به عملکرد مؤثرتر سوق دهد و از این رهگذر به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند.

رستمی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به‌عنوان یکی از بازو‌های اجرایی دولت‌های مختلف، ذیل مأموریت‌های سازمانی خود با ورود مقتدرانه به این حوزه درصدد رفع موانع گلوگاهی کشور و پاسخ‌گویی به نیاز‌های داخلی از طریق کشاورزی دانش‌محور و انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار