فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

کاشت نهال می‌تواند به حل مشکل ریزگردها در خوزستان کمک کند

سردار شاهوارپور گفت: خوزستان از جهت آب و هوایی همواره با ریزگردها روبه‌رو است که کاشت نهال و اهتمام جدی به درختکاری می‌تواند به حل این چالش و ترمیم محیط زیست کمک کند.
کد خبر: ۵۱۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 06March 2022

کاشت نهال می‌تواند به حل مشکل ریزگردها در خوزستان کمک کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان امروز در مراسم نهال کاری در اهواز با اشاره به اهمیت درختکاری، اظهار داشت: درختکاری و کاشت نهال سنت مهم دینی و عمل بزرگ انسانی است که همه باید به تأسی از رهبر معظم انقلاب به آن اهتمام ویژه داشته باشند. 

وی افزود: خوزستان از جهت آب و هوایی همواره با ریزگردها روبه‌رو است که کاشت نهال و اهتمام جدی به درختکاری می‌تواند به حل این چالش و ترمیم محیط زیست کمک کند. 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: از همه درخواست دارم که در سال جاری نهضت کاشت نهال را در جای جای استان دنبال و در برخی مناطق مناسب اقدام به کاشت نهال‌های مثمر کنند. 

سردار شاهوارپور در رابطه با اقدام بسیج سازندگی خوزستان در مهار ریزگردها، عنوان کرد: سپاه استان خوزستان با کمک گروه‌های جهادی و بسیجیان توانسته تاکنون بیش از بیش از 8 هزار هکتار نهال بکارد و 10 هزار هکتار عملیات مهار ریزگردها را انجام دهد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار