فرمانده «نهاجا» مطرح کرد؛

مطالبه فرمانده معظم کل قوا از نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ واحدی گفت: تربیت نیروی متخصصِ در تراز نظام اسلامی از مطالبات به‌حق رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی هوایی ارتش است.
کد خبر: ۵۱۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ - 06March 2022

همایش سالیانه معاونان عملیات و رؤسای بازرسی و ایمنی نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، یازدهمین همایش سالیانه معاونان عملیات و رؤسای بازرسی و ایمنی نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده این نیرو برگزار شد.

امیر واحدی در این همایش ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: حفظ نیروی انسانی و تربیت نیروی متخصصِ در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران از مطالبات به‌حق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیروی هوایی ارتش است که در حکم انتصاب بنده از سوی معظم‌له بر آن تأکید شده است.

فرمانده نهاجا افزود: در تحقق این اهداف بسیار والا معاونان عملیات و رؤسای بازرسی و ایمنی نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند که وظایف هر یک از آنان به خوبی تبیین شده است؛ لذا این دو رکن مهم باید با تمام توان و با بهره‌گیری از تمامی امکانات وظایف محوله خود را به خوبی انجام دهند تا بتوانیم توان عملیاتی خود را بیش از پیش ارتقاء ببخشیم و بی‌تردید این مهم، تنها با احساس وظیفه و عمل به فرامین فرماندهی و دستورالعمل‌های اجرایی میسر خواهد شد.

حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین» گفت: جهاد تبیین جهاد در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن بوده که با شیوه‌های نوین در حال اجراست و این مقابله و جهاد تبیین یک وظیفه همگانی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث تأثیرگذار در جهاد تبیین همکاری و هم‌افزایی بین کارکنان با بهره‌گیری از یک مجری توانمند است؛ چرا که عصاره و چکیده نیرو‌های مسلح به‌خصوص نیروی هوایی، کارکنان این نیرو هستند و این همکاری‌ها و هم‌افزایی‌ها می‌تواند سلاحی قدرتمند در برابر نبرد‌های رسانه‌ای و جنگ نرم دشمنان باشد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار