مسئول بسیج دانشجویی مازندران خبر داد؛

اعزام ۳۹ کاروان بسیج دانشجویی مازندران به راهیان نور

«سادات کرمی» از اعزام ۳۹ کاروان بسیج دانشجویی مازندران به راهیان نور در ایام عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ - 06March 2022

اعزام ۳۹ کاروان بسیج دانشجویی مازندران به راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدامیر سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران امروز در نشست با خبرنگاران استان با بیان اینکه معنویت و کار جهادی از شاخصه‌های جامعه اسلامی است و رسانه‌ها باید در برجسته سازی آن تلاش کنند، اظهار داشت: امروز دنیا با بحران هویت مواجه است.

وی با اشاره به برگزاری عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور دانشجویی افزود: دو سال به دلیل شرایط کرونایی از نعمت راهیان نور برخوردار نبودیم و امسال به همت دولت و روند خوبی که واکسیناسیون داشت، برگزار خواهد شد.

سادات کرمی با بیان اینکه امسال ۱۳۵۰ دانشجو به راهیان نور جنوب اعزام خواهند شد، بیان داشت: تعداد ۶۴۲ برادر و ۶۹۷ خواهر ثبت نام کردند و برای امنیت هر کاروان نیز یک نفر در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول از اعزام ۳۹ کاروان خبر داد و با بیان اینکه ۲۳ کاروان خواهر و ۱۶ کاروان برادر هستند، ادامه داد: زمان اعزام از ۱۶ تا ۲۷ اسفند و بازه زمانی اردوها ۵ روزه خواهد بود.

سادات کرمی با تأکید بر اینکه رسانه باید به این معروف معنوی ضریب بدهد، تصریح کرد: راهیان نور تأمین بعد معنوی و تجدید قوا برای ورود به سال جدید است.

فعالیت ۱۷ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم

وی با اشاره به اینکه عملیات عهد قدیم خدمت تمام بسیج دانشجویی کشور در هر استان است، اضافه کرد: این عملیات از اواسط اسفند تا اواسط فروردین در دستور کار است و با تشکیل چهار قرارگاه به کمک دانشگاه‌ها و گروه‌های جهادی برای نقاط محروم اعزام خواهد شد.

این مسئول از فعالیت ۱۷ گروه جهادی در این ایام خبر داد و گفت: در حال حاضر گروه‌های جهادی در تنکابن فعال هستند و گروه جهاد‌ی فلق در سیستان و بلوچستان ۸۰۰ میلیون تومان خدمات داده است و برای ساخت خانه محروم نیز گروه جهادی قرارگاه فتح اعزام شدند.

سادات کرمی از اعزام یک گروه جهادی به روستای زلت بهشهر خبر داد و افزود: همچنین در بندپی شرقی روستای لمسو، اسماعیل محله نکا، هزارجریب بهشهر و جاسک نیز گروه‌های جهادی اعزام خواهند شد.

«حسین ابلالی» مسئول قرارگاه گروه جهادی شهید بلباسی از اعزام گروه جهادی به منطقه محروم کیاسر ساری خبر داد و بیان داشت: این گروه ۳۰ نفره متشکل از برادر و خواهر از پنجم تا ۱۲ فروردین برای پروژه رنگ آمیزی سه تا مدرسه اعزام خواهند شد.

«سید عرفان هدایت» مسئول قرارگاه شهید کایدخورده از ساخت خانه مسکن محروم و برگزاری اردو‌های پزشکی با حضور ۴۰ پزشک و پرستار خبر داد و بیان داشت: همچنین ۲۰۰ میلیون تومان به کمک سپاه برای تهیه دارو و توزیع رایگان در بین نیازمندان هزینه شد.

«امیرحسین دبیری» مسئول قرارگاه گروه جهادی فتح با بیان اینکه ۱۹ اسفند سالگرد شهید «محمدعارف کاظمی» از شهدای جهادی است، خاطرنشان کرد: به نیت این شهید اقدام به ساخت خانه مسکن محروم در خراسان رضوی اعزام کردبم و ۲۷ اسفند گروه جهادی به این منطقه اعزام خواهند شد.

«وحدانی» مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه کار گروه‌های جهادی را بعد از دو سال شیوع کرونا، استارت زدیم، عنوان کرد: تاکنون ۱۷ گروه جهادی ثبت‌نام کردند و قریب به ۳۵۰ نفر برای اردو‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۱ اعزام داریم.

وی گفت: عملیات جهادی در ۴ نقطه درون استانی و ۳ نقطه برون استانی انجام خواهد شد که شامل عرصه‌های عمرانی، بهداشتی و آموزشی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار