مسئول بسیج دانش آموزی:

پویش «تقسیم شادی» با محوریت بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود

«باستان» از برگزاری پویش «تقسیم شادی» با محوریت بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: تأمین لباس، کیف، کفش، لوازم التحریر و بسته ارزاق برای دانش آموزان نیازمند در آستانه سال جدید با کمک تشکل‌ها و معلمین انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 06March 2022

پویش «تقسیم شادی» با محوریت بسیج دانش آموزی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مجتبی باستان» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ‌عصر امروز در آئین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله اظهار داشت: سازمان بسیج دانش آموزی کشور با کمک تشکل‌های دانش آموزی و معاونت فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش امسال راهیان نور را در بستر فضای مجازی و به صورت حضوری طراحی کرده است.

وی افزود: برخی از استان‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها برگزار کردند و بعضی از استان‌ها که توفیق برگزاری حضوری را ندارند، راهیان نور را در بستر فضای مجازی برای عموم دانش آموزان، خانواده‌ها و عموم طراحی کردند.

باستان با اشاره به اینکه تاکنون 15 استان راهیان نور را در بستر فضای مجازی برگزار کردند و مجموعا 17 میلیون بازدید در فضای سامانه شاد داشتیم، اضافه کرد: 5 استان نیز به صورت حضوری و یک روزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند و بیش از 5 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

این مسئول اضافه کرد: امروز افتتاحیه راهیان نور مجازی در بستر فضای مجازی در مازندران به صورت رسمی آغاز شد و تا پایان فروردین این فضا ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ‌با بیان اینکه درختکاری بسیار نیکو و حسنه و ارزشمند دانش آموزان است که هر ساله برگزار می‌شود، گفت: پویش «ایران سبز» را به یاد 36 هزار شهید دانش آموز و 4 هزار معلم فرهنگی شهید 40 هزار اصله درخت غرس می‌کنیم که سهم بسیج دانش آموزی 40 هزار اصله درخت خواهد بود و امروز به صورت ملی در استان مازندران با محوریت بسیج دانش آموزی آغاز شده است.

باستان از برگزاری پویش «تقسیم شادی» خبر داد و عنوان کرد: تأمین لباس، کیف، کفش، لوازم التحریر و بسته ارزاق برای دانش آموزان نیازمند در آستانه سال جدید با کمک تشکل‌ها و معلمین با محوریت بسیج دانش آموزی انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در بحث لوازم التحریر استان مازندران خوب درخشید، گفت: امروز این پویش به صورت رسمی آغاز شد و امیدواریم نیازمندیهای دانش آموزان تأمین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار