استاندار مازندران:

۵ میلیون اصله نهال در طرح یادمان «حسن‌زاده آملی» هدف‌گذاری شد

«حسینی‌پور» با بیان اینکه ۵ میلیون اصله نهال امسال طی طرح نهضت درختکاری یادمان علامه حسن‌زاده آملی هدف گذاری شد، گفت: تاکنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال غرس شده است.
کد خبر: ۵۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 06March 2022

۵ میلیون اصله نهال در طرح نهضت درختکاری یادمان حسن‌زاده آملی هدف‌گذاری شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در حاشیه افتتاح یادمان شهدای شهرستان نور و غرس چندین اصله درخت، اظهار داشت: پنج میلیون اصله نهال امسال طی طرح نهضت درختکاری یادمان علامه حسن‌زاده آملی هدف گذاری شده است که تاکنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال غرس شده و پیش بینی ما این است که تا پایان سال این رقم به مرز ۵ میلیون اصله می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر سه طرح زارعت چوب، پویش سبز و درختکاری حاشیه جاده‌های اصلی یادمان علامه حسن‌زاده آملی در استان در حال اجرا است.

حسینی‌پور عنوان کرد: استان مازندران با توجه به شرایط جوی و محیطی که دارد نباید سرانه فضای سبز آن کمتر از ۳۱ استان دیگر باشد و می‌طلبد با فرهنگ سازی مناسب و کمک گرفتن از ظرفیت تشکل‌های مردمی و نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها و... نسبت به این امر مهم جدیت داشته باشیم.

استاندار مازندران گفت: با عزم همگانی و فرهنگ سازی مناسب اگر هر فرد در استان یک درخت بکارد بیش از ۳ میلیون اصله درخت کاشته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار