پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پاسدار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی فرارسیدن میلاد پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ - 06March 2022

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پاسدار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پر برکت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) سید و سالار شهیدان از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است که نشان از عظمت رسالت پاسداری دارد.

ماندگاری دین اسلام و گسترش روز افزون روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، ثمره  مکتب عاشورا و شهادت با عظمت امام حسین(ع) است که سرلوحه شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس ایران و  جبهه مقاومت  قرار گرفت.

پاسداری از انقلاب و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی،  امر خطیری است است که تنها با پیروی سیره عملی امام حسین (ع) و یاران با وفایش امکان‌پذیر است.

اینجانب میلاد با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امام و ولایت، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به  سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و خانواده‌هایشان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان، برای این عزیزان سلامتی و سر افرازی در سایه  توجهات حضرت ولیعصر(عج) ونائب برحق ایشان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها