نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

سپاه پاسداران جزو محورهای مهم اقتدار جمهوری اسلامی است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: باید شاکر بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توطئه‎‌های بدخواهان انقلاب و ملت، امروز از جمله محورهای مهم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ - 06March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت اباعبدالله (ع) بنام روز پاسدار تدبیر حکیمانه‌ای بود که به‌واسطه آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدا با سیره اباعبدالله (ع) و خصوصاً قیام عاشورا گره خورد و تاکنون در پهنه توسعه قیام عاشورا، اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز درحال گسترش است.

وی افزود: تعلق خاطر انقلابی و دلبستگی اعتقادی آحاد مردم به سپاه پاسداران به رغم دشمنی‎‌هایی که از طرف منافقان و معاندان در داخل و خارج کشور با این شجره طیبه صورت می‎گیرد، بدون شک به برکت توجهات خاصه امام زمان (عج) است و باید شاکر بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه این توطئه‎‌های بدخواهان انقلاب و ملت، امروز از جمله محورهای مهم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مجاهدت پاسداران در عرصه‌‎های مختلف دفاعی، فناوری، فرهنگی، تعالی معنوی و حتی کادرسازی، کار را به جایی رسانده که انقلاب اسلامی به‎‌عنوان یک جریان مقتدر بین‌المللی در منطقه ایفای نقش کند و در همه حوزه‎‌ها، چالش غیرقابل سرکوب برای مستکبران عالم باشد. این مردم روزهایی را تجربه کرده‎‌اند که تأمین یک گلوله توپ برای شلیک به‌سمت دشمن متجاوز برایشان همچون یک معضل و مشکل بزرگ بود اما هم‎‌اکنون ایران اسلامی موثرترین نقش را در این جغرافیا ایفا می‎کند و دشمن دور و نزدیک او از برد موشک‎‌هایش وحشت‎ زده است.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت اخلاص و ایمان در میان پاسداران تصریح کرد: امام خمینی (ره)، سالروز ولادت اباعبدالله (ع) را به نام روز پاسدار نامگذاری کردند تا پاسداران انقلاب در هر لحظه، خود را همچون یاران حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلا بدانند و در جریان مقایسه اخلاص و انگیزه‎‌های خود با آن مردان راستین خدا، باورهای خود را متعالی کنند. لذا هرکس که در وجود خود دغدغه‎‌ای برای بقای این نظام الهی و تثبیت جایگاه آن احساس می‎کند، در این شرایط باید خود را با اصحاب سیدالشهدا (ع) در کربلا مقایسه کند تا پس از بررسی و خودکاوی دریابد که تا چه حد نسبت به خود و تکلیفی که بر دوش دارد، احساس وظیفه می‎کند.

علم‌الهدی گفت: تقویت اخلاص و پایمردی بر انگیزه‎‌های خالصانه و خدایی، مهم‎ترین مؤلفه و نیاز دلسوزان انقلاب اسلامی در امتداد این مسیر پرتوفیق است. از یک برادر بسیجی ساده گرفته تا عالی‎ترین مقامات مسئولیتی کشور، هرکس که از «برای خدا کارکردن» به «برای خود کارکردن» برسد، در جهاد و فعالیت خود شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار