مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی اسوه‌های آزادگی و مقاومت هستند

در پیام سرهنگ پاسدار «منصور زارع» به مناسبت روز پاسدار آمده است: پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی اسوه‌های آزادگی و مقاومت هستند.
کد خبر: ۵۱۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ - 06March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با صدور پیامی روز پاسدار و ولادت حضرت امام حسین(ع) را تبریک گفت.

در پیام آمده است:

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ»

پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی اسوه‌های آزادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس بودند و هم چنین پس از آن نیز با ایثار و از خود گذشتگی نقش بی‌بدیلی را در پیشبرد آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی داشتند.

روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری مردان سبز پوشی است که با تأسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند.

پاسداران همواره انقلابی زیستن و انقلابی ماندن را تنها هدف خود می دانند و با ایمان و عمل انقلابی در تمامی زمینه ها تحت رهنمود‌های امامین انقلاب اسلامی هیچ گاه اجازه نداده اند هویت انقلابی و معنوی آنان از مسیر اصلی و راستین منحرف شود و آسیب ببیند و به فضل الهی از این پس هم در خط دفاع از انقلاب و پاسخ به نیاز‌های مردم و کشور استوار خواهند بود.

پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب با اقتدا به مکتب حیات‌بخش کربلا و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز نیز علاوه بر نقش موثری که در جبهه مقاومت دارند، در مقابله با بحران‌هایی مانند سیل و زلزله و مقابله با بیماری کرونا با تمام توان به میدان آمده و بذر امید را در دل هموطنان خود می‌کارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیادبزرگ شعبانیه و تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار به ایثارگران عرصه جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در ظل توجهات امام زمان (عج)، با بهره‌گیری از تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار