استاندار یزد:

یزد نوین باید بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی و ایجاد شود

«فاطمی» با بیان این‌که گفتمان‌سازی عدالت برای توسعه متوازن، بخشی از جهاد تبیین است که همه دست‌اندرکاران باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند، گفت: یزد نوین باید بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی و ایجاد شود.
کد خبر: ۵۱۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 06March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در همایش بزرگداشت روز پاسدار که با حضور جمعی از سبزپوشان سپاه یزد در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: تقارن روز ولادت سیدالشهدا با روز پاسدار نامگذاری معناداری است که باید برای همگان تبیین شود.
 
وی با بیان این‌که سپاه فقط یک ارگان نظامی نیست، افزود: سپاه نهادی فرهنگی برگرفته از ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.
 
استاندار یزد پاسداران را سربازان متعهد و تمام عیار اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: کارنامه سپاه در عرصه‌های مختلف درخشان و با افتخار قابل دفاع است.
 
فاطمی با اشاره به عملکرد مطلوب سپاه در مقابله با شیوع کرونا و کمک رسانی در مواقع بحرانی نظیر سیل و زلزله، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سد محکمی در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است.
 
وی پاسداران را افسران جهاد پر از بهجت تبیین دانست و بیان کرد: ما در بدو ورود دولت سیزدهم دو فوریت و چندین اولویت را مد نظر قرار دادیم.
 
استاندار یزد مقابله با کرونا و ساماندهی معیشت مردم را دو فوریت اجرایی دولت سیزدهم در این استان عنوان و تصریح کرد: امروز بالای ۹۲ درصد دز اول، بالای ۸۰ درصد دز دوم و بیش از ۵۰ درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند و میزان مرگ و میر کرونا در استان یزد کاهش یافته است.
 
فاطمی در خصوص اقدامات انجام شده برای ساماندهی معیشت مردم نیز تأکید کرد: در این خصوص آن چه در اختیار استان بود با هماهنگی بین بخشی اقدامات مناسبی انجام و در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی توجه به محیط زیست و مباحث فرهنگی را دو رویکرد جدی استان یزد برای توسعه همه جانبه و پایدار دانست، گفت: ما آن گردشگری را برای استان یزد می‌پذیریم و حمایت می‌کنیم که ارزش‌های اسلامی و انقلابی را روایتگری کند.
 
استاندار یزد با بیان این‌که حمایت از صنایع پاک و ممانعت از ایجاد واحد‌های صنعتی آلاینده یکی دیگر از اقدامات انجام شده و رویکرد‌های جدی توسعه‌ای استان است، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته محیط زیست و توسعه صنعتی را به درستی در کنار هم ساماندهی کنیم.
 
فاطمی با بیان این‌که ما نباید با بی‌تدبیری محیط زیست را به محیط ایست تبدیل کنیم، تأکید کرد: بنا به سفارش‌های دینی و اسلامی تکریم و حمایت از صنتعگران را در دستور کار قرار داده ایم.
 
وی نابسامانی امروز حوزه صنعتی و آلایندگی‌های موجود را بی‌تدبیری مسئولان و دست‌اندرکاران دانست و بیان کرد: ما نباید با بی‌برنامگی باعث فرار سرمایه‌های داخلی و خارجی شویم.
 
استاندار یزد با بیان این‌که ایجاد پهنه‌های صنعتی در مسیر باد‌های غالب از جمله بی‌تدبیری‌های انجام شده در حوزه محیط زیستی و آلایندگی‌های صنعتی است، اظهار کرد: امروز تحقق عدالت به سادگی نیست و در برابر این مهم مقاومت می‌شود.
 
فاطمی تأکید کرد: گفتمان‌سازی عدالت برای توسعه متوازن، بخشی از جهاد تبیین است که همه دست‌اندرکاران باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.
 
وی در پایان با بیان این‌که همزمان با تحویل سال از برنامه‌های تحولی استان یزد رونمایی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: یزد نوین باید بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی و ایجاد شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار