پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی بمناسبت روز جانباز؛

جانبازان الگوی بی‌نظیر نسل امروز و آینده کشور هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پیامی ضمن تبریک «روز جانباز»، جانبازان را الگوی بی‌نظیر برای نسل امروز و آینده کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۵۱۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ - 07March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرا رسیدن چهارم شعبان، سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازی و تربیت مجاهدانی بود که عابدان شب و شیران روز لقب گرفتند. گل‌هایی از این بوستان، شربت شهادت نوشیدند و به مقام عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ رسیدند؛ اما در این مسیر گل‌های سرسبد دیگری به فیض جانبازی نائل آمدند و با تحمل زحمات ناشی از جراحت و جانبازی، بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفتند و نمود عینی مقام شکر و رضا شدند.

جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، الگوی بی‌نظیر برای نسل امروز و آینده کشور بوده و درس‌های فراوان از رشادت و ازخودگذشتگی آن مردان بی‌ادعا برای تاریخ کشورمان شایسته روایت است.

امروز از آحاد جامعه اسلامی، انتظار می‌رود ضمن تکریم مقام جانبازان عزیز که برای امنیت حدود و ثغور ایران اسلامی مخلصانه از جان خود گذشتند، مدافع ارزش‌های انقلاب و حریم ولایت باشند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبان، فرارسیدن فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و «روز جانباز» را به همه جانبازان فداکار میهن اسلامی، خاصه جانبازان گران‌قدر استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفته و عافیت و بهروزی این عزیزان، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس اسلامی را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار