نماینده مردم در مجلس:

کارتل‌های اقتصادی رؤسای جمهور آمریکا را تعیین می‌کنند

حاجی‌دلیگانی گفت: رژیم حاکم بر آمریکا نه اینکه رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است و رؤسای مجلس در این کشور بر اساس کارتل‌های نفتی و به‌طور کل کارتل‌های اقتصادی بر سر کار می‌آیند.
کد خبر: ۵۱۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ - 07March 2022

کارتل‌های اقتصادی رؤسای جمهور آمریکا را تعیین می‌کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد رژیم حاکم بر آمریکا، اظهار داشت:رژیم حاکم بر آمریکا نه یک رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است که راه و هلدینگ‌های اقتصادی و کارتل‌های نفتی در بر سر کار آمدن رؤسای جمهور در این کشور نقش اساسی دارند.

وی افزود: هلدینگ‌های اقتصادی و کارتل‌های نفتی رئیس‌جمهور و نظامات سیاسی آمریکا را تعیین می‌کنند و به همین خاطر رؤسای جمهور د‌ر آمریکا وام‌دار این کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی هستند و تصمیمات آن‌ها را اجرایی می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: طبیعی است در چنین کشوری هیچگاه مردم در تصمیم‌گیری‌های مقامات جایگاهی ندارند و در واقع حاکمان حاصل منافع پول‌های اقتصادی در این کشور هستند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: طبیعی است که تولیدکنندگان تسلیحات در آمریکا همواره به دنبال ایجاد ناامنی و بحران در مناطق مختلف دنیا هستند و این کار از کانال سیاست‌مداران این کشور که مجری تصمیمات این قشر هستند انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: واضح و روشن است که چنین رژیمی هیچگاه نمی‌تواند به فکر بشریت باشد و اظهارنظر‌های آن‌ها در خصوص حقوق بشر تنها در حد یک ادعا و آن هم در مسیر اهداف سیاسی و اقتصادی‌شان است و اگر اتفاقی مغایر با خواسته آن‌ها بیفتد به آن انگ ضد حقوق بشری می‌زنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها