در بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمد؛

جانبازان، رهروان راستین قافله عشقند

در بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده است: جانبازان، رهروان راستین قافله عشقند که عطر شهادت را با خود به همراه دارند تا نسل امروز جامعه از آنان به عنوان مظاهر شجاعت، ایمان و ایثار الگو پذیرد.
کد خبر: ۵۱۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ - 07March 2022

رهبر معظم انقلاب اسلامی: عزیزان جانباز بدانند که مبارزه آنها ادامه دارد/ جانبازان، رهروان راستین قافله عشقندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چهارم شعبان سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) است. در تقویم جمهوری اسلامی ایران این روز به نام «روز جانباز» ثبت شده است. به همین مناسبت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرده است که به شرح زیر است:

«جانبازان، رهروان راستین قافله عشقند که عطر شهادت را با خود به همراه دارند تا نسل امروز جامعه از آنان به عنوان مظاهر شجاعت، ایمان و ایثار الگو پذیرد. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مورد جانبازان می‌فرمایند: «جانبازان ما هنوز در میدان مقاومت و ایستادگی هستند. عزیزان جانباز بدانند که مبارزه آن‌ها ادامه دارد. جانبازان ما، در تمام دوران جانبازی در حال مجاهدتند. این فضیلت، مخصوص آن‌ها و کسان و همسران و خانواده‌هایشان است، تا وقتی که ان‌شاءالله سلامت و عافیت پیدا کنند.»

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) را خدمت تمامی جانبازان سرافراز کشور به خصوص به محضر جانباز بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سلامتی برای تمامی جانبازان غیور کشور آرزومند است.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار