معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای کامل اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های دولت مردمی است

«محمدی» بر ضرورت تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه‌ عرصه‌ها به‌خصوص عرصه‌ اقتصادی تأکید کرد و گفت: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و درون‌زایی در این حوزه، از برنامه‌های دولت مردمی است.
کد خبر: ۵۱۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ - 07March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «تراب محمدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم فرماندار سابق «آذرشهر» و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان، جهاد تبیین را وظیفه و رسالتی خطیر دانست و اظهار داشت: عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های مردم است و دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود.

وی بر ضرورت تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه‌ عرصه‌ها به‌خصوص عرصه‌ اقتصادی تأکید کرد و افزود: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و درون‌زایی در این حوزه، از برنامه‌های دولت مردمی است.

«محمدی» با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان «آذرشهر»، با نام بردن از علما، سرداران و جانبازان به‌عنوان مفاخر ماندگار این شهرستان، گفت: وجود شهرک صنعتی شهید سلیمی و ظرفیت‌های ویژه صنعتی، گردشگری و اقتصادی زمینه مناسبی برای توسعه‌ این شهرستان است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پائین بودن نرخ بیکاری شهرستان «آذرشهر»، ادامه داد: توجه بیش از پیش به مباحث اقتصادی، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان، با مشارکت مردمی قابل تحقق است.

وی با اشاره اهداف و رویکرد‌های دولت مردمی، توجه به محرومان، اجرای عدالت، داشتن روحیه‌ انقلابی و جهادی، تلاش برای تامین رفاه و امنیت عمومی، خوش‌رویی، حلم و سعه صدر و مدارا با مردم را از از ویژگی‌های مدیران دولت مردمی عنوان کرد.

«محمدی» همچنین به برخی مشکلات و نارسایی‌های شهرستان «آذرشهر» از جمله تصفیه‌خانه فاضلاب اشاره کرده و گفت: باید اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب «آذرشهر» تا پایان دولت سیزدهم تقدیم مردم عزیز این شهر شود.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: مردمی بودن و توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی، شناسایی آسیب‌های طبیعی و غیرطبیعی احتمالی، احصای مشکلات واحد‌های صنعتی، خدمت بی‌منت به مردم، برگزاری میز خدمت، ارتباط صمیمی و مستمر با خانواده معظم شهدا، روحانیت، نخبگان و معتمدان از وظایف اصلی فرمانداران در دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار