فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا:

مسئولین فاصله خود با مردم را کم‌تر کنند/ قدر لباس پاسداری را بدانیم

«بابازاده» گفت: مسئولین باید فاصله خود را با مردم کم‌تر کنند، به فکر خدمت به مردم باشند و این خدمت را مایه عزت و افتخار برای خود بدانند.
کد خبر: ۵۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ - 07March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «جلیل بابازاده» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، امروز (دوشنبه) در مسجد «سیدالشهداء (ع)» هشترود، در جمع پاسداران اظهار داشت: ما تعهد به انقلاب اسلامی داشته و تا آخرین قطره خون‌ان به این تعهد پایبند هستیم و تا دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست حضرت ولی‌عصر (عج) برای ارتقاء نظام و انقلاب تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دشمن خسته نشده و هر روز در حال برنامه‌ریزی و اجرای برنامه نوین علیه کشور و به‌ویژه جوانان است؛ لیکن غافل از اینکه ما با استقامت خود، دشمن را فرسوده و ناتوان کرده‌ایم.

«بابازاده» با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما نقشه راه است، گفت: تا آخرین قطره خون‌مان راه شهدا را ادامه خواهیم داد و پشت رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا فرصت‌طلبی را یکی از شاخص‌های بارز یک بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیج، هیچ‌گاه فرصت‌سوزی نمی‌کند؛ بلکه با زمان‌شناسی دقیق، همیشه دنبال فرصت‌سازی بوده و سعی می‌کند از حداقل امکانات و شرایط، بهترین نتایج را به دست آورد.

«بابازاده» ادامه داد: این لباسی که بر تن ما سربازان ولایت است، بسیار مقدس بوده و باید قدر و ارزش آن را بدانیم؛ چراکه این لباس بر تن بزرگانی چون باکری‌ها و سلیمانی‌ها بوده و باید پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی اضافه کرد: مسئولین باید فاصله خود را با مردم کم‌تر کنند، به فکر خدمت به مردم باشند و این خدمت را مایه عزت و افتخار برای خود بدانند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا تاکید کرد: اگر آسایش و امنیت در کشور ما وجود دارد، در مقابل در کشور‌های همسایه ناامنی زیادی است و این را مدیون شهدا هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به لقاء خدا پیوسته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار