فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از جانبازان:

جانبازان نماد عزت، غیرت و فداکاری هستند

امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و نماد عزت، غیرت و فداکاری هستند.
کد خبر: ۵۱۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 07March 2022

امیر سرتیپ «واحدی»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت روز جانباز، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با جمعی از جانبازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد این نیرو دیدار کرد.

امیر واحدی در این دیدار ضمن تبریک و بزرگداشت روز جانباز اظهار داشت: شما جانبازان بدون شک سربازان ولایی و سردمداران مکتب ایستادگی و مقاومت هستید که با نثار عضوی از پیکر خود دِین‌تان را نسبت به وطنتان ادا کردید و راه آزادگی و جهاد در راه وطن را به نسل امروز نشان دادید.

وی ادامه داد: حالا نوبت ما است تا راه شما دلاورمردان مکتب حسینی را با تمام قدرت و با یاری و بهره‌مندی از تجربیات گرانبهای شما عزیزان ادامه دهیم تا باعث سربلندی و سرافرازی بیش از پیش کشور عزیزمان ایران باشیم.

فرمانده نهاجا خاطرنشان کرد: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و نماد عزت، غیرت و فداکاری هستند که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزگری‌های استبداد جهانی ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک پاک این سرزمین به یغما برده شود و نشان دادند که این سرزمین، سرزمین شیران ایران است.

در ادامه، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز ضمن تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز گفت: قرآن کریم گنجینه‌ای از تمامی خصلت‌های نیک انسانی است که در آن به جهاد در راه خدا اهتمام ویژه‌ای شده است.

وی افزود: از این رو، شما جانبازان قطعاً یکی از دارندگان این خصلت نیک الهی هستید که در مقابل ظلم و بیداد ساکت نماندید و کمر به قطع ریشه تجاوزگری و ظلم جهانی بستید که خدا را شکر در این راه با وجود تحمل سختی‌های بسیار، توانستید به اهدف والای خود برسید و دست متجاوزین به کشور عزیزمان را قطع کنید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش ادامه داد: شما نشان دادید که مردم این کشور مردمان غیرتمندی هستند و تاب جدایی یک وجب از این خاک را ندارند و برای حفظ عزت و کرامت این خاک از جان خود نیز می‌گذرند.

حجت‌الاسلام قاضی خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های شما عزیزان برگ زرینی بر پیشانی میهن عزیزمان ایران اسلامی و نماد ایستادگی و مقاومت یک ملت است؛ ملتی که جانانه پای عقاید و تفکرات خود نسبت به وطن‌شان ایستادند و بانگ مقاومت سر دادند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها