با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت

تشییع پیکر هفت شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده در شهر یاسوج

با حضور اقشار مختلف مردم پیکر هفت شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده در شهر یاسوج تشییع شد.
کد خبر: ۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ - 10August 2015

تشییع پیکر هفت شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده در شهر یاسوج

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، صبح امروز و با حضور گسترده و پرشور مردمی پیکر پاک 7 شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده شهید احمد آذریان و شهید جانمحمد کریمی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد.

در این مراسم معنوی که آیتالله سید شرفالدین ملکحسینی نماینده ولیفقیه در استان، سردار یدالله بوعلی فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ادارات حضور داشتند پیکر این شهدا پس از اجرای مراسم سان نظامی در معراج شهداء، بر دستان مردم قدرشناس و شهیدپرور یاسوج به طرف میدان هفت تیر تشییع گردید.

در این مراسم معنوی مادر دو شهید والامقام شهید احمد آذریان و شهید جانمحمد کریمی حضور داشتند و مردم با حضور در کنار این مادران والامقام از آنها طلب شفاعت میکردند.

در این مراسم مادر شهید جانمحمد کریمی به خوابی که در خصوص فرزند خود و برگشتن وی دیده بود اشاره کرد و گفت: رؤیای من پس از 28 سال به واقعیت پیوست و افتخار میکنم که چنین فرزند رشیدی را در راه اسلام و ولایت تقدیم کردهام.

شایان ذکر است پیکر مطهر 7 شهید گمنام جهت تدفین در شهرستانهای استان و در مکان های مشخص شده انتقال داده شدند و پیکر مطهر شهید احمد آذریان و شهید جانمحمد کریمی جهت خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار