فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ساختن ایران قوی از مهم‌ترین اهداف سپاه است/ پاسداران با رسالت عاشورایی حماسه‌آفرینی می‌کنند

سردار «کریمی» با بیان این‌که ساختن ایران قوی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران است، گفت: پاسداران با رسالت عاشورایی حماسه‌آفرینی می‌کنند؛ لذا سپاه نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا (ع) است.
کد خبر: ۵۱۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 07March 2022

سپاه پاسداران ، نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا(ع) است/ سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در همه صحنه ها به دنبال فرصت سازی و رفع تهدیدات استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در دیدار با سرهنگ «محمد صادقیان» فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار که از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) بود نشان از اهمیت و ویژگی‌های نهاد مقدس سپاه دارد و پاسداران با روحیه عاشورایی و اقتدا به مولای خود امام حسین (ع) در میدان‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول ۴۳ سال گذشته با هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی و پشتوانه بسیج مردمی در همه صحنه‌ها و شرایط، حضوری به موقع، کارآمد و مجاهدانه داشته و پاسداران در طول این سال‌ها نشان دادند که نوکر و خادم مردم هستند و آمادگی لازم برای هرگونه جانفشانی و ایثار را دارند.

سردار کریمی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیره اباعبدالله الحسین (ع) دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلام و شجاعت در مقابل با ظلم و ستم و حمایت از مظلومین است؛ لذا سپاه، پاسدار واقعی ارزش‌های اسلامی بوده و حسینی زیستن و حسینی ماندن از ویژگی‌های برجسته پاسداران است.

وی اقتدار سپاه پاسداران در دهه پنجم انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا و معنویت حاکم در این نهاد مقدس خواند و گفت: پاسداران با رسالت عاشورایی حماسه‌آفرینی می‌کنند؛ لذا سپاه نماد مکتب و نهضت سیدالشهدا (ع) است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان این‌که ساختن ایران قوی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران است، گفت: سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در همه صحنه‌ها به دنبال فرصت‌سازی و رفع تهدیدات است و پاسداران با اعتماد به نصرت الهی و صداقت وارد هر میدانی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد سپاه در گام دوم انقلاب حرکت به سمت قوی شدن در همه ابعاد است، گفت: با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا شتابنده حرکت خواهیم کرد و در کنار سایر نیرو‌های مسلح در اجرای ماموریت‌ها از جمله پاسداری و حفاظت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، پیش می‌رویم.

سردار کریمی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب، حضور مردم در صحنه‌های مختلف و مجاهدت نیرو‌های مسلح امروز در اوج اقتدار است و دشمن در همه راهبرد‌ها علیه ملت ایران با شکست جدی مواجه شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان این که ارتش امروز موجب دلگرمی مردم و اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت روحیه دینی، معنوی و انقلابی حاکم در ارتش جمهوری اسلامی، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و حضور ارتشیان با غیرت در همه صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف هستیم و رویکرد ولایتمداری، دانش‌محوری، تخصص، تجربه و مردم‌داری ارتش بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار