ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی:

حماسه‌آفرینی‌های سپاه موجب حقارت دشمنان شده است

سرهنگ «صادقیان» گفت: دستاورد حضور سپاه در میدان‌های مختلف و حماسه‌آفرینی‌های آن موجب حقارت دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های آن‌ها شده و امروز ملت شریف ایران و امت اسلامی به‌وجود سپاه و پاسدارانی جان‌برکف افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ - 07March 2022

حماسه آفرینی های سپاه در میدان های مختلف موجب حقارت دشمنان شده است/سپاه در دهه پنجم انقلاب در اوج ایمان، بالندگی و آمادگی همه جانبه استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «محمد صادقیان» فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، در دیدار با سردار «غلامرضا کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله که به‌مناسبت گرامی‌داشت روز پاسدار روز جانباز صورت گرفت، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته کارنامه درخشان همراه با حماسه آفرینی‌های بزرگی دارد و عملکرد قابل تقدیر سپاه، حاصل تلاش‌های ایثارگرانه و مجاهدانه پاسداران است.

وی افزود: نقش‌آفرینی سپاه در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، فرهنگی، علمی، خودکفایی و بهداشت و درمان موجب خلق دستاورد‌های عظیمی در انقلاب اسلامی شده و امروز علاوه بر ملت شریف ایران، امت اسلام نیز از دستاورد‌های عظیم سپاه و حضور موثر پاسداران در عرصه‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

سرهنگ صادقیان بیان کرد: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیرو‌های مسلح در طول ۴۳ سال گذشته خصوصا خدمات و نقش‌آفرینی‌های درخشان سپاه در عرصه‌های مختلف به نسل جوان و آحاد مردم ضروری است؛ چراکه دشمنان به دنبال تخریب فرماندهان جان‌برکف و مجاهد سپاه هستند.

وی ادامه داد: قطعاً دشمنان انقلاب و ملت که از سپاه سیلی خورده‌اند، تاب دیدن خدمات ارزشمند سپاه را ندارند و امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال وارونه نشان دادن خدمات عظیم سپاه و فرماندهان این نهاد مقدس هستند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) تأکید کرد: دستاورد حضور سپاه در میدان‌های مختلف و حماسه‌آفرینی‌های آن موجب حقارت دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های آن‌ها شده و امروز ملت شریف ایران و امت اسلامی به وجود سپاه و پاسداران جان‌برکف افتخار می‌کنند و سپاه پاسداران موجب اقتدار و سربلندی کشور است که در کنار سایر نیرو‌های مسلح نقش‌آفرینی می‌کند.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی با بیان اینکه سپاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی همچنان در اوج ایمان، بالندگی و آمادگی همه‌جانبه است، گفت: سپاه با رویکرد ولایت‌مداری و مردم‌داری در اجرای ماموریت‌ها شتابنده حرکت می‌کند و روز پاسدار نماد تجلیل از مردان حماسه‌ساز سپاه عزیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار