نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

ایثارگران حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

آیت‌الله «فلاحتی» قدرشناسی از ایثارگران را وظیفه ذاتی همه مسئولان دانست و گفت: ایثارگران حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۱۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ - 07March 2022

ایثارگران حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، امروز (دوشنبه) همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) در راستای برنامه «علمدار حماسه»، با «محمدرضا عبدالله‌پور» جانباز ۵۰ درصد، «حمید مقدسی» جانباز ۷۰ درصد و «محسن شافعی» جانباز ۵۵ درصد دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

وی با تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) علمدار کربلا و روز «علمدار حماسه» به ۲۲ هزار جانباز عزیز و سرافراز گیلان، اظهار داشت: بر حسب وظیفه‌ای که داریم، به محضر سه نفر از جانبازان استان رسیدیم تا اینکه عرض ادب و احترام به این عزیزان داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، جانبازان را تکریم‌شده خدای تبارک و تعالی، پیامبر گرامی اسلامی (ص) و اهل بیت (ع) دانست و افزود: قدردان تلاش‌های مجاهدانه جانبازان عزیز هستیم که جان خود را تقدیم راه خدا کردند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدرانه مانند خورشید در دنیا می‌درخشد، تصریح کرد: جانبازان مانند شمع می‌سوزند و در سایه این سوختن جامعه به امنیت و آرامش می‌رسد.

وی با قدردانی از صبر و تحمل خانواده‌های جانبازان، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم چنین شخصیت‌های مجاهدی را در جامعه داریم و خداوند ما را شاکر این نعمت‌ها قرار دهد.

امام جمعه رشت، قدرشناسی از ایثارگران را وظیفه ذاتی همه مسئولان دانست و متذکر شد: ایثارگران حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

«محمدرضا عبدالله‌پور» جانباز ۵۰ درصد، سابقه ۳ هزار و ۶۹ روز اسارت دوران دفاع مقدس را دارد، «حمید مقدسی» جانباز ۷۰ درصد نیز سال ۱۳۶۷ در منطقه سردشت مجروح شد و همچنین «محسن شافعی» جانباز ۵۵ درصد در سال‌های ۱۳۶۵ و ۱۳۶۷ ۲ مرتبه از ناحیه پا و سر به درجه جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار