دبیر کمیته زنان دفاع مقدس گیلان:

ساخت تندیس زنان رزمنده و ایثارگر یک حرکت فرهنگی است

اقدامی با بیان اینکه ساخت تندیس زنان رزمنده و ایثارگر یک حرکت فرهنگی است، گفت: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ترویج سبک زندگی جهانی برای جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها نیز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ویژه مناسبت‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۱۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ - 07March 2022

ساخت تندیس زنان رزمنده و ایثارگر یک حرکت فرهنگی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «سمیه اقدامی» دبیر کمیته زنان دفاع مقدس گیلان در ششمین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد حماسه سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر در سال ۱۴۰۱ قرار داریم، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد یکی از رویداد‌های مهم تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

دبیر کمیته زنان دفاع مقدس گیلان خروجی کمیته زنان و دفاع مقدس را تولید کتاب‌های مکتوب و صوتی در حوزه خاطرات یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: می‌توانیم از ظرفیت بانوان توانمند و نخبه و فرهیخته و اهل قلم در این حوزه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شاهد نوعی خلأ و کم کاری در حوزه کتاب مادران و همسران شهدا هستیم، تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نشست هیئت اندیشه ورز استان با محوریت زنان و دفاع مقدس در دستور کار است.

اقدامی، خواستار همکاری بیش از پیش دانشگاه‌های استان در راستای معرفی الگو‌های ناب دوران دفاع مقدس شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری‌ها نسبت به نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدای زن و مادران شهدای شاخص استان اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه ساخت تندیس زنان رزمنده و ایثارگر یک حرکت فرهنگی است، متذکر شد: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ترویج سبک زندگی جهانی برای جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها نیز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ویژه مناسبت‌های مختلف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار