با حضور راویان قم صورت گرفت؛

روایت حماسه «حرّ انقلاب» در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان

دوره آموزشی راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم با روایتگری مقاومت مردم آبادان و شرح حماسه شهید شاهرح ضرغام در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ - 07March 2022

روایت حماسه «حرّ انقلاب» در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، شرکت کنندگان در دوره آموزشی روایتگری مجمع راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، در ادامه مسیر خود، پس از حضور در ساحل اروند و یادمان عملیات والفجر ۸، به یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان رسیدند.

یادمان شهدای دشت ذوالفقاری، یادآور شهادت گروهی از جوانان به جلوداری «شاهرخ ضرغام» معروف به حرّ انقلاب است که در آذرماه سال ۱۳۵۹ یعنی هفته‌های آغازین جنگ تحمیلی، بر اثر حملات دشمن بعثی، مفقود الاثر شدند.

«قاسم صادقی» از دوستان و همرزمان شهید «شاهرخ ضرغام»، با حضور در جمع راویان استان قم به بیان خاطرات و کراماتی از زندگی و شهادت دوست شهیدش و سایر شهدای والامقام و همچنین حضور گروه فداییان اسلام در جبهه و حضور رهبر معظم انقلاب در زمان امامت جمعه تهران در این نقطه پرداخت.

همچنین سردار «حسن بنادری» از پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن ارائه تحلیلی از وضعیت استان خوزستان و بخصوص شهر آبادان در آغاز جنگ تحمیلی، مختصات منطقه یادمان شهدای دشت ذوالفقاری را تشریح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار