مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان:

زن، پایه‌گذار تربیت خانواده و جامعه است

«پرسا» زن را پایه‌گذار تربیت خانواده و جامعه دانست و گفت: با نقش‌آفرینی زنان می‌توانیم جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیریم.
کد خبر: ۵۱۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ - 07March 2022

زن، پایه گذار تربیت خانواده و جامعه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «معصومه پرسا» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در ششمین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه نقش زنان در جریان نهضت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: زنان جامعه ما توانستند از بدو انقلاب تاکنون در تمامی بحران‌ها و تهدیدات دوشادوش مردان حضور پررنگ داشته باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به امیدآفرینی زنان بسیجی تراز انقلاب در همه عرصه‌ها به ویژه دوران شیوع کرونا، تصریح کرد: زنان جامعه اسلامی همواره مقاومت خودشان را در برابر دشمنان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همواره نقش مهم و بی بدیل زنان را در همه صحنه‌های انقلاب و نظام متذکر می‌شوند، افزود: اگر به ماموریت‌های زنان در جامعه بها ندهیم، در سایر ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز توفیق حاصل نخواهد شد.

پرسا، زن را پایه گذار تربیت خانواده و جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با نقش آفرینی زنان می‌توانیم جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیریم.

وی نیمی از جمعیت جامعه را متشکل از زنان دانست و تاکید کرد: باید برای جمعیت هدف برنامه ریزی خاص داشته باشیم و اهداف و مشکلات را مشخص کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به مسئله پیری جمعیت متذکر شد: همچنین در حوزه عفاف و حجاب ادارات شاهد وضعیت مناسبی نیستیم که نیازمند پرداختن به قوانین مناسب در زمینه پوشش است.

وی مستندسازی از خاطرات خانواده‌های شهدا را نیازمند اعتبارات ویژه دانست و تصریح کرد: باید نسل‌های آینده را با شهدا آشنا کنیم.

پرسا، با تاکید بر تجلیل از زنان رزمنده و ایثارگر خاطرنشان کرد: نیازمند تشکیل کارگروه تخصصی زنان ذیل کمیته زنان و دفاع مقدس هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها