فیصل المقداد:

آمریکا در حال انتقال تروریست‌ها از سوریه به اوکراین است

وزیر خارجه سوریه بار دیگر ضمن تأکید بر حمایت کشورش از روسیه در جنگ با اوکراین، گفت: آمریکایی‌ها تروریست‌ها را از شمال سوریه به اوکراین می‌فرستند.
کد خبر: ۵۱۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 08March 2022

آمریکا در حال انتقال تروریست‌ها از سوریه به اوکراین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه بار دیگر بر حمایت کشورش از روسیه در جنگ با اوکراین حمایت کرد و اظهار داشت: ما در جنگ اوکراین کنار روسیه ایستاده‌ایم.

وزیر خارجه سوریه افزود: غرب دارای خوی توحش است و نمی‌تواند در قبال حوادث اوکراین و دیگر حوادث خویشتنداری از خود نشان دهد. همانطور که غربی‌ها پیشتر از تروریست‌ها در سوریه حمایت کردند، اکنون نیز از نازی‌ها در اوکراین حمایت می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: تروریست‌ها در شمال سوریه برای جنگ در اوکراین جذب می‌شوند. آمریکایی‌ها چنین کاری انجام می‌دهند. ما معتقدیم که علیرغم حمایت‌های گسترده آمریکا و غرب از اوکراین، روسیه در نهایت پیروز خواهد شد.

این مقام سوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات گاه و بی گاه رژیم صهیونیستی به کشورش، گفت: بدون شک پاسخ حملات رژیم صهیونیستی را خواهیم داد. وی ضمن تمجید از حزب الله لبنان نیز اظهار داشت: مقاومت لبنان در قلب مردم سوریه جای دارد.

وزیر خارجه سوریه در ادامه به روابط جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های عربی نیز اشاره کرد و گفت: از آنجایی که ایران دشمن کشور‌های عربی نیست، ما خواهان روابط حسنه میان تهران و این کشور‌ها هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار