مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

فدا شدن در راه امام حسین (ع) عزت می آورد

سردار مرادحاجتی گفت: گفت: فدا شدن در راه امام حسین (ع) عزت می‌آورد و این نیاز به تشریح ندارد چرا که خود شما عزیزان امروز شاهد بودید که در زندان مرکزی اهواز، چه مراسم باوقاری برای این جوان رعنای ایرانی گمنام که تنها چند استخوان از او باقی است، برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 08March 2022

فدا شدن در راه امام حسین(ع) عزت می آوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تشییع شهید گمنام و تجدید عهد و پیمان مدیران، کارکنان و زندانیان زندان مرکزی خوزستان امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و «پژمان پیمان» مدیرکل زندان‌های خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این مراسم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضروری دانست و اظهار داشت: روزگاری آمریکای جنایتکار که رژیم دست نشانده پهلوی را از دست داده می‌دید به واسطه فردی احمق به نام صدام قصد داشت بیرق جمهوری اسلامی را زمین بزند.

وی افزود: اینک چهل و یک سال از دوران دفاع مقدس می گذرد و صدامی وجود ندارد و آمریکا هم در بدترین شرایط ممکن قرار دارد اما جمهوری اسلامی باصلابت تر از همیشه در حال گسترش و پیشرفت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: فدا شدن در راه امام حسین (ع) عزت می آورد و این نیاز به تشریح ندارد چرا که خود شما عزیزان امروز شاهد بودید که در زندان مرکزی اهواز، چه مراسم باوقاری برای این جوان رعنای ایرانی گمنام که تنها چند استخوان از او باقی است، برگزار شد.

سردار مرادحاجتی گفت: شما که به هر دلیل دچار لغزش شده و در این مکان دربند هستید هم می‌توانید به همین شهدا توسل کنید. شهدایی که راه متفاوتی در پیش گرفتند. به والله که اگر صراط مستقیم در پیش بگیرید و برای شیعه بودن امیرالمومنین و فرهنگ عاشورا تلاش کنید، از این اسارت رها خواهید شد.

وی خطاب به آمریکا و ایادی استکباری متذکر شد: مادامی که همین شهدای گمنام و همین نسل قاسم ها در این سرزمین نفس می کشند و فرزندان ایران زمین به علم مقتدر نظامی و موشکی تسلط دارند، هیچ ابرقدرتی جرات چپ نگاه کردن به این سرزمین را نخواهد داشت.

در پایان این مراسم، همه مدعوین، مسئولان و زندانیان زندان مرکزی اهواز ضمن ادای احترام به شهید گمنام با آرمان بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار