فرمانده انتظامی شهرستان کرج:

امنیت پایدار حاکم بر جامعه، حاصل ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان است

سرهنگ «قاسم‌پور» گفت: صبر و استقامت جانبازان و خانواده‌های شهدا موجبات رضايت پروردگار را فراهم آورده و در سايه ازخودگذشتگی و ايثار این عزیزان است كه امروز امنيت پايداری بر جامعه حاكم است.
کد خبر: ۵۱۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 08March 2022

امنیت پایدار حاکم بر جامعه، حاصل ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «علی قاسم‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان کرج امروز در ديدار با جانباز سرافراز «بخشعلی سرخیل» خانواده‌های جانبازان را بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و مظهر صبر، استقامت و شکیبایی در جامعه دانست و اظهار داشت: تکريم آن‌ها يک ضرورت و وظيفه دینی، ارزشی و انسانی برای همه مردم و مسئولان است.

وی مطرح کرد: ما بايد همواره قدردان جانبازان باشیم که اين قدردانی فقط با زنده نگه‌داشتن ياد و هدف والای آن‌ها که همانا پشتيبانی از ولایت‌فقیه و پيروی از دستورات دين اسلام است، محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج یادآور شد: صبر و استقامت جانبازان و خانواده‌های شهدا موجبات رضايت پروردگار را فراهم آورده و در سايه ازخودگذشتگی و ايثار این عزیزان است كه امروز امنيت پايداری بر جامعه حاكم است.

سرهنگ قاسم‌پور خاطرنشان کرد: ايثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان در راه اعتلای كشور و در جهت برقراری نظم و امنيت بوده و اكنون وظيفه همگان است كه از اين دستاورد ارزشمند شهدا و جانبازان پاسداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها