برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در یزد تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره ملی ایثار، هم‌زمان با سراسر کشور در یزد تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۱۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ - 08March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، برگزیدگان جشنواره ملی ایثار هم‌زمان با اعیاد شعبانیه سه‌شنبه 17 اسفند و هم‌زمان با سراسر کشور در یزد تجلیل شدند.

این مراسم با حضور «علی‌اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حجت الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران یزد همواره در سطح کشور درخشیده‌اند و پرچم افتخار استان در زمینه‌های مختلف ازجمله جشنواره‌های علمی و پژوهشی به اهتزاز درآورده‌اند.

علی‌اکبر عزیزی با تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان دانشگاه‌های استان، افزود: اینکه از مجموع 45 برگزیده در سطح کشور 5 نفر از استان یزد هستند شایسته تقدیر است که نشان‌دهنده همت بالای دانشجویان و مدیریت صحیح بنیاد و دانشگاه است.

یادگار شهید «محمدحسین عزیزی پناه» تأکید کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر همواره در زمینه‌های مختلف پیشتاز بوده‌اند و بنده کسب این افتخارات به‌ویژه در جشنواره‌های علمی را به آنان و جامعه ایثارگری استان تبریک می‌گویم.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضایعه درگذشت مرحوم «غلامحسین دشتی»، رئیس شورای شهر یزد، فقدان ایشان را به عموم شهروندان دارالعباده تسلیت گفت و افزود: ایشان انسانی وارسته، مومن و انقلابی بود که در عمر پرافتخار خود لحظه ای قرار نگرفت و معلم اخلاق همه ما بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار