نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت اتخاذ تسهیلات ویژه برای خانه‌دار شدن مددجویان نهادهای حمایتی

محمودزاده بر ضرورت اتخاذ تسهیلات ویژه برای خانه‌دار شدن مددجویان نهادهای حمایتی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ - 09March 2022
ضرورت اتخاذ تسهیلات ویژه برای خانه‌دار شدن مددجویان نهادهای حمایتی«جلال محمودزاده» نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به تامین مسکن برای مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای اساسی برای همه افراد است و در الگوی توانمندسازی مددجویان کمیته امداد نیز نقش بسیار مهمی دارد.
 
وی تامین مسکن را یکی از دغدغه‌های اصلی قشر ضعیف به ویژه مددجویان نهادهای حمایتی دانست و افزود: از سویی بودجه‌دهی به کمیته امداد به دولت بستگی دارد چون در نهایت دولت تعیین کننده بودجه‌ به کمیته امداد است؛ بنابراین لازم است در راستای نهضت جهش مسکن اعتبارات مناسبی به این نهاد اختصاص یابد.
 
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری میان دولت و مجلس خاطرنشان کرد: شاهد افزایش اعتبارت کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان بودیم و امیدواریم همین موضوع را در حوزه مسکن نیز شاهد باشیم. 
 
محمودزاده خاطرنشان کرد: مردم و مسائل معیشتی مربوط به آن‌ها همواره از دغدغه‌ها و خط قرمز دولت و مجلس انقلابی است و امیدواریم بتوانیم با تنظیم بودجه رضایت مردم به ویژه کمیته امداد را جلب کنیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار