پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی درگذشت مادر شهید «عبدالله محمدی»

امیر «نجاتی» با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم «شهربانو محمدی» مادر شهید «عبدالله محمدی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 09March 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی درگذشت مادر شهید «عبدالله محمدی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «شهربانو محمدی» مادر شهید «عبدالله محمدی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه خانم «شهربانو محمدی» مادر شهید والامقام «عبدالله محمدی» را به خانواده‌های محترم و بازماندگان این مادر فداکار تسلیت عرض می‌کنیم.

صلابت، صبر و ایثار مادران شهدای عزیز که پاره‌های تن خود را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی و سرافرازی اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند، قابل وصف نیست و نام نیک آن‌ها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

ایشان سنگری محکم برای تبیین تربیت اسلامی و انقلابی برای نسل جوان بود و منزل وی خانه امید همه دلدادگان انقلاب و عاشقان علم و شهادت بود که با کمال تاسف این مادر گران‌قدر بعد از سال‌ها تحمل فراق فرزندش، به دیدار وی شتافت.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه غم‌انگیز به خانواده معزّز شهید و سایر بازماندگان، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی برای خانواده بزرگوار شهید عزیز و مردم ولایت‌مدار استان خراسان شمالی صبر و اجر و سعادت اخروی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار