مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

موزه دفاع مقدس آبادان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری جنوب را دارد

سردار مرادحاجتی موزه دفاع مقدس آبادان را یک شناسنامه حماسی برای سند مظلومیت ملت ایران دانست و گفت: این مرکز فرهنگی قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری برای همه مردم و کاروان های راهیان نور را دارد.
کد خبر: ۵۱۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ - 09March 2022

موزه دفاع مقدس آبادان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری جنوب را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز به همراه «احسان عباسپور» فرماندار آبادان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کرد.

وی در این بازدید، موزه دفاع مقدس آبادان را یک شناسنامه حماسی برای سند مظلومیت ملت ایران دانست و اظهار داشت: این مرکز فرهنگی قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری برای همه مردم و کاروان های راهیان نور را دارد.

سردار مرادحاجتی گفت: در کمتر نقطه ای از ایران اسلامی، سراغ داریم که سند جنایت رژیم بعث و اربابان استکباری شان در نقطه صفر مرزی به این شکل موجود و قابل لمس باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: بکر بودن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان وجه تمایز این مرکز با دیگر موزه هاست به طوری که حال و هوای این موزه با کمی تغییرات اساسی و هنرمندانه، می تواند تداعی کننده خط مقدم جبهه های نبرد باشد.

وی یادآور شد: با حذف دژ خاکی زمان جنگ و برداشتن آن در نقطه صفر مرزی و رویت خاک عراق در چند متری بازدید کنندگان به ظرفیت و چشم انداز گردشگری این مرکز افزوده است و امیدواریم که زائران راهیان نور با حضور در این فضای معنوی و حماسی نهایت بهره را از این موزه ببرند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها