استاندار البرز:

نباید مراسم اربعین را دولتی و حکومتی کنیم/ مردم، محور اصلی این اجتماع هستند

«عبداللهی» گفت: مراسم اربعین را نباید دولتی و حکومتی کنیم چراکه در اصل این اجتماع بزرگ، مردمی و خودجوش است.
کد خبر: ۵۱۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ - 09March 2022

نباید مراسم اربعین را دولتی و حکومتی کنیم/ مردم، محور اصلی این اجتماع هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز امروز در جلسه ستاد اربعین این استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این ستاد، اظهار داشت: مراسم اربعین را نباید دولتی و حکومتی کنیم چراکه در اصل این اجتماع بزرگ، مردمی و خودجوش است.

وی با تأکید بر اینکه باید موکب‌های 63 گانه استان البرز هیئت‌مدیره داشته باشند و در این جلسات حضور یابند، عنوان کرد: گروه‌های مختلف اجتماعی مانند معتمدان، ورزشکاران، سازمان‌های مردم‌نهاد، خیرین، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، جوانان و ... می‌توانند در تصمیم سازی برای برگزاری هر چه‌بهتر اربعین 1401 نقش‌آفرینی کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم در این اجتماع نقش اصلی را ایفا می‌کنند و بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر متحد و منسجم می‌شوند، ادامه داد: ما به‌عنوان کارگزاران نظام باید تسهیلگر برپایی این اجتماع و خدمت‌رسانی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

عبداللهی بیان داشت: راه‌اندازی کارخانه یخ در نجف یکی از امکاناتی است که می‌تواند به‌ویژه در شرایط آب و هوایی عراق، کمک شایانی به پذیرایی از زائران کند. باید درصدد نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات شایسته به زائران برآییم که در این رابطه نیز مردم نقش مؤثری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها