امام جمعه موقت آبیک:

جانبازان مدافع ارزش‌های اسلام هستند

حجت‌الاسلام رمضانی گفت: جانبازان به تاسی از حضرت ابوالفضل‌ العباس (ع) به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند تا از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست کنند.
کد خبر: ۵۱۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 09March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «صمد رمضانی» امام جمعه موقت آبیک امروز به همراه «داود روح‌اللهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  و «حامد فتوحی»  سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک با جانبازان دیدار کردند.

این دیدارها به مناسبت هفته جانباز در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه با جانبازان «عثمان فتاحی»، «علی رامیار»، «میرسجاد میرمحمدی»، «صفرعلی صباغ » و «شکرالله امینی» انجام شد.

در این دیدارها‌ امام جمعه موقت آبیک اظهار داشت: ما مسئولان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت رسیدیم تا سلام ایشان را به شما جانبازان عزیز برسانیم.

وی عنوان کرد: جانبازان به تاسی از حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند تا از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست کنند.

این مسئول افزود: این قشر معظم جامعه در این راه سلامتی خود را فدا کردند که بیانگر فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنهاست.

در ادامه‌ سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: اگر ایثارگری‌های شهدا و جانبازان نبود آینده‌ای همانند کشورهای افغانستان داشتیم که به برکت فداکاری‌های آنها این اتفاق نیافتاده است.

وی همچنین مسایل و مشکلات جانبازان در زمینه‌های مختلف از جمله آب آشامیدنی شهرستان و اشتغال را بررسی کرد.

در این دیدارها مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار