معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

اطاعت محض شهدا در تبعیت از ولایت

«حسین مصطفی پور» با بیان اینکه شهدا از ما انتظار دارند در تبعیت از ولایت کوتاهی نکنیم، گفت: شهدا سخنان امام را تفسیر به رأی نمی‌کردند و اطاعت محض داشتند، اما امروز مسئولین چنین رفتاری با رهبری ندارند و گاهاً نظر خود را بر نظر ایشان ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۵۱۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ - 09March 2022

اظاعت محض شهدا در تبعیت از ولایت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «حسین مصطفی پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل سابق این مجموعه، اظهار داشت: وی برای جانبازان و ایثارگران تلاش کرد و در کار خود موفق بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص)، تصریح کرد: شهدای کشور دو امانت برای ما گذاشتند یکی راه و مکتب و دیگری خانواده معظم شهدا و جانبازانی که یادگار دوران جنگ تحمیلی هستند.

وی با بیان اینکه همه ما که در این جامعه کار و زندگی می‌کنیم وظیفه داریم از امانات شهدا به خوبی پاسداری کنیم، افزود: مسئولان باید درباره تحقق آرمان‌های شهدا پاسخگو باشند.

مصطفی پور خاطرنشان کرد: اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم به یک کلیدواژه اصلی برمی‌خوریم و آن همراهی با امام (ره) بود؛ این موضوع خط قرمز شهدا بود و این موضوع اهمیت رفتار ما با امام فعلی جامعه را نیز نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهدا از ما انتظار دارند در تبعیت از ولایت کوتاهی نکنیم، تاکید کرد: شهدا سخنان امام را تفسیر به رأی نمی‌کردند و اطاعت محض داشتند، اما امروز مسئولین چنین رفتاری با رهبری ندارند و گاهاً نظر خود را بر نظر ایشان ترجیح می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه شکست‌ها و به ثمر ننشستن اهداف در طول سال‌های انقلاب، ناشی از زمین گذاشتن حرف رهبری است، متذکر شد: تمام توفیقات در حوزه‌های مختلف به دلیل پیروی از سخن رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه کسی جز خانواده شهدا نمی‌تواند سختی و مشکلات آن‌ها را درک کند، تصریح کرد: همه ما مدیون صبر و ازخودگذشتگی خانواده شهدا هستیم و امنیت و آرامش کشور ثمره صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا است.

مصطفی پور با بیان اینکه هر چقدر هم برای خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران کار کنیم باز هم بدهکار آن‌ها هستیم، افزود: این افراد سال‌ها است که با سختی‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس می‌جنگند و این سختی‌ها با پول جبران نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار