مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

برنامه راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده و فعلی است

سردار «باباخانی» گفت: هدف از برگزاری برنامه راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده و فعلی است و این اردو‌ها بهترین راه انتقال مفاهیم دفاع مقدس و انقلاب است چرا که این جوانان هستند که از انقلاب دفاع کرده و خواهند کرد.
کد خبر: ۵۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 09March 2022

برنامه راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده و فعلی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، جلسه هماهنگی برگزاری برنامه اردوی راهیان نور استان کرمانشاه امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.   

در این جلسه سردار «باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده و فعلی است و این برنامه‌ها بهترین راه انتقال مفاهیم دفاع مقدس و انقلاب است چرا که این جوانان هستند که از انقلاب دفاع کرده و خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حقیقت اردو های راهیان نور  و بازدید از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور کار بصیرت افزایی را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: در این امر مهم با تولیدات ادبی و هنری در خصوص معرفی یادمان‌ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس به برنامه غنی راهیان نور پرداخت.

سردار باباخانی گفت: راهیان نور علاوه بر این که فرصتی را برای معرفی شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس هر شهر، استان و کشور فراهم می‌کند، به منزله کلاسی برای آموزش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی و مرور درس‌ها‌یی است که می‌توان از آن‌ها به خوبی یاد و در همه برنامه‌ها استفاده کرد.

سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه جلسه گفت: هر ساله شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور هستیم، خوشبختانه این روند بارشد چشمگیری تاکنون همراه بوده و ما مفتخریم میزبان، مهمانان ارجمندی هستیم که این منطقه ‌عملیاتی را برای زیارت برمی‌گزینند.

وی‌ گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور مهمترین نقش را می‌تواند برای رونق اقتصادی استان و کشور داشته باشد و تمامی کسانی که در اردوهای راهیان نور حضو رپیدا خواهند کرد هریک سفیری برای دعوت و ترغیب ورود سایر دوستان و اقوام می‌گردد.

‌بهشتی‌راد در پایان جلسه نیز برای برگزاری فضا‌سازی و تبلیغات شهری، اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی، برگزاری مراسم روز ملی راهیان نور در سطح استان، دیدار با خانواده شهدا، پوشش خبری صدا و سیما برنامه‌ریزی‌های شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار