استقبال باشکوه مردم ریگان از شهید غواص "عزیزالله راوند"

عطر حضور شهید راوند در زادگاهش بخش گنبکی ریگان پراکنده شد و خیل عظیم و باشکوه مردم پیکر این شهید دلاور را در آغوش کشیده و تشییع نمودند.
کد خبر: ۵۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ - 12August 2015

استقبال باشکوه مردم ریگان از شهید غواص

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، مردم بخش گنبکی از توابع ریگان، روز سه شنبه ۲۰ مرداد پس از ۲۹سال چشم انتظاری سردار شهید غواص شرق کرمان را بر دستان خود تشییع نمودند.

در این مراسم حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا خصوصا شهید راوند اظهار داشت: امروز روز خاطرهانگیزی در شرق استان و شهرستان ریگان و بخش گنبکی خواهد بود.

وی افزود: خود میبالیم که بعد از گذشت ۲۹سال عطر شهید راوند در سراسر بخش گنبکی وشهرستانهای شرقی پراکنده شد  و مردم با حضور خود حماسه شکوهمندی بر جا گذاشتند.

غضنفرآبادی خاطر نشان کرد: اسایش و امنیتی که امروز در کشورمان حاکم است به برکت خون این شهدای گرانقدر میباشد.

وی افزود: شهدا با ناز شستی که از خود نشان دادند دشمن را مات ومبهوت نمودند وهیچ کس نمیتواند از زیر دین شهدا هرگز خلاص شود.

نماینده مردم ریگان و بم در مجلس شورای اسلامی گفت: عزتی که امروز ملت ایران دارد و دشمن را مجبور می کند پای میز مذاکره بنشیند و دست از عربده کشی بردارد، ثمره خون این شهداست.

گفتنی است در این مراسم ازدحام جمعیت به قدری زیاد بود که ماشین حامل شهید ساعتها در مسیر متوقف شد.

شهید عزیزالله راوند که با شناسنامه برادرش به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفت؛ امروز بر دستان همرزمان ومردم شهرش تشیع ودر زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها