استاندار البرز:

ایثارگران، وارث و نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند

«عبداللهی» گفت: ایثارگران وارث و نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و بار خطیر ترویج این فرهنگ را بر دوش دارند.
کد خبر: ۵۱۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ - 09March 2022

ایثارگران، وارث و نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز امروز در دیدار با ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه، اظهار داشت: طی روزهای اخیر این دیدارها با ایثارگران صورت گرفته و اکنون زمان به شاغلان استانداری و فرمانداری‌های استان رسید؛ باید در کنار یکدیگر در نهایت وحدت و انسجام برنامه‌های توسعه‌ای البرز را پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ایثارگران همواره مانند شمع می‌سوزند تا جامعه را از وجود مؤثر خود بهره‌مند کنند و همیشه دغدغه خدمت به مردم را دارند. ایثارگران وارث و نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و بار خطیر ترویج این فرهنگ را بر دوش دارند. بنده بر این باورم که ما هر چه داریم از این جان‌فشانی‌هاست و تا زمانی که زنده هستیم به خون شهدا و ایثارگران مدیونیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه همواره قدردان جان‌فشانی‌های ایثارگران هستیم، بیان داشت: از ابتدای حضورم در استانداری البرز، به دلیل ارادت قلبی، دیدارها و جلسات بسیاری را با شهدا و ایثارگران و خانواده‌های مکرم آن‌ها داشته‌ام. امید است بتوانیم با حضور این عزیزان تحول‌آفرین باشیم و با کار انقلابی و جهادی، البرز را به توسعه و آبادانی برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار