بیانیه نماینده ولی‌فقیه و استاندار سمنان به مناسبت روز ملی راهیان نور؛

راهیان نور تبلور روحیه مقاومت در مقابل استکبار است

امام جمعه و استاندار سمنان به مناسبت فرا رسیدن ۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور بیانیه مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۵۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ - 10March 2022
راهیان نور تبلور روحیه مقاومت در مقابل استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، همزمان با فرارسیدن بیستم اسفند روز ملی راهیان نور حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» امام جمعه سمنان و «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان با انتشار بیانیه‌ای، ضمن گرامیداشت این روز بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
 
در این بیانیه آمده است:

سرزمین‌های نور قطعه‌ای از بهشت و پلی میان شهدا و زمینیان است در واقع اردو‌های راهیان نور، میراث گرانبهای جوانانی است که به عشق ولایت، با تقدیم جان خود پرچم پرافتخار سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را زینت بخش بشریت قرار دادند.

راهیان نور یک موزه جنگ زنده و الهام بخش مردم ایران است که با برخورداری از ظرفیت‌های بازگویی و تصویرسازی حماسه‌های رزمندگان، جانبازان و شهیدان گرانقدر، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در فضای جامعه احیا می‌کند و سبب ماندگاری انقلاب اسلامی در افکار و قلوب مردم می‌شود.
 
راهیان نور تبلور روحیه مقاومت در مقابل استکبار و ظلم ستیزی ملت مقاوم ایران است که موجب صدور و معرفی گفتمان انقلاب و دستاورد دفاع مقدس به جهانیان شد. اردو‌های راهیان نور، مشعل پرفروغ هدایت هستند که علی‌رغم تلاش‌های روزافزون دشمنان، هیچگاه از فروغ آن کم نشده است.
 
حضور نسل‌های جوان ایران اسلامی در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و عمق بخشی باور‌های نسل جوان نسبت به جهاد و شهادت طلبی رزمندگان ایران اسلامی از معجزات و رویش‌های باورناپذیر دفاع مقدس بوده و موجب بصیرت، آگاهی و آمادگی همه‌جانبه ملت بزرگ ایران اسلامی در مصاف با تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
 
راهیان نور یکی از منابع عظیم تولید معنویت، بازشناسی هویت اسلامی - ایرانی و تبیین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت برای خودسازی نسل جوان است، اردو‌های راهیان نورتضمین کننده سلامت اعتقادی و رفتار نسل‌های حال و آینده در برابر جنگ نرم دشمنان و پیوند مستحکم آنان با فرهنگ حماسه و مقاومت است.
 
امروز در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی در پی کمرنگ ساختن روح مقاومت، بصیرت و هوشمندی جامعه اسلامی هستند، زنده نگه‌داشتن حماسه دلیر مردان دفاع مقدس و مقابله با تحریف و بزرگ‌نمایی در قبال حوادث و رخداد‌های آن دوران باشکوه و تلاش در بیان ماجرای ایستادگی ایرانیان سرافراز مقابل استکبار جهانی خواهد توانست توطئه دشمن را خاموش و روند حرکت جبهه مقتدر خودی به سمت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و آرمان‌های تمدن‌ساز فراروی را تحکیم و سرعت بخشد.
 
در پایان ضمن گرامیداشت ۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور، از تمامی مسئولین، فرماندهان، مدیران، خادمان، راویان، مبلغان و دست اندرکاران راهیان نور تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم فعالان فضای مجازی با تولید محتوا، چراغ پر فروغ راهیان نور را همچون همیشه روشن و استوار نگه داشته، تا دشمنان قسم خورده انقلاب در جنگ نرم فرهنگی نتوانند باعث جدایی مردم از شهدا شوند.
 
امید است با ایمان به خداو در ظل عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) با عبور از همه گذرگاه‌های دشوار و پر خطر به فضل الهی شاهد دوران اوج و شکوفایی جهان اسلام باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار