توسط سرلشکر باقری انجام شد؛

رونمایی از شعار سال راهیان‌ نور/ «ما مقاوم هستیم»

با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از شعار امسال راهیان نور کشور رونمایی شد.
کد خبر: ۵۱۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 10March 2022

رونمایی از شعار سال راهیانور/ ما مقاوم هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور، از شعار سال راهیان نور با عنوان «ما مقاوم هستیم» توسط سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بدو شروع این نشست با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خدا را شاکریم که مجددا با کاهش شیوع بیماری کرونا فرصت حضور مشتاقان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و جبهه‌های نور علیه ظلمت ایجاد شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امیدواریم مشتاقان راهیان نور بتوانند با رعایت موازین بهداشتی و دستورالعمل‌ها در این سرزمینی که بوی بهشت را به همراه دارد حضور پیدا کنند و بهره معنوی ببرند.

وی ادامه داد: همچنین از همه عزیزان و دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در برپایی راهیان نور کشور تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند قدردانی می‌کنم.

سردار باقری افزود: همچنین از سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور که موجبات مدیریت و سازماندهی راهیان نور را فراهم کرده اند نیز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار