رئیس حوزه هنری استان البرز مطرح کرد؛

حرکت به سمت تمدن نوین ایرانی اسلامی با تولیدات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای

«مهرابی» گفت: امید است با تولیدات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای مجموعه رسانه‌ای صدر، به هدف اصلی که یک مرکز رسانه‌ای قدرتمند در راستای تحقق اهداف انقلاب و حرکت به سمت تمدن نوین ایرانی اسلامی است، دست یابیم.
کد خبر: ۵۱۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 10March 2022

حرکت به سمت تمدن نوین ایرانی اسلامی با تولیدات فاخر فرهنگی و رسانه‌ایبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «مهدی ولایی برحق» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز امروز در آیین افتتاح مجموعه رسانه‌ای صدر که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: توجه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به‌ویژه رئیس این سازمان به تأمین برخی زیرساخت‌های فرهنگی هنری استان البرز، ما را بر آن داشت با همکاری حوزه هنری استان البرز، مقدمات راه‌اندازی مجموعه رسانه‌ای صدر را فراهم کنیم.

وی افزود: این اقدام نیز مانند بسیاری از امور دستخوش برخی نواقص و کمبودها شد که برخی از آن‌ها به همت حوزه هنری مرتفع و مقرر شد به‌موجب انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مشخص ذیل مجموعه رسانه‌ای صدر، همکاری بلندمدتی را با این نهاد داشته باشیم. بر خود لازم می‌دانم از تمامی کسانی که در راستای فراهم‌سازی مقدمات و پیشبرد امور مربوطه، جهادگونه، زحمات بسیاری را متحمل شدند و از این‌ پس نیز در این مسیر با ما همراه خواهند بود، قدردانی کنم.

«محمد مهرابی» رئیس حوزه هنری استان البرز نیز در خصوص تاریخچه این مرکز رسانه‌ای عنوان کرد: از سال 1399‌ این پروژه آغاز شد؛ مسیر، هموار نبود و مشقت‌های بسیاری داشت که شاید در ظاهر مشخص نباشد اما مهم‌ترین دستاوردی که به دنبال داشت، مشق تعامل و کار تشکیلاتی بود. این پروژه اقدامی عملی از یک تعامل جدی و خوب بود که در آینده از آثار و برکات آن بهره‌مند خواهیم شد.

وی گفت: مرکز رسانه‌ای صدر، شامل یک مجموعه گرافیکی به نام «آلا»، یک مجموعه تصویری به نام «مِرسا»، یک مجموعه انیمیش سازی به نام «سِتیلا» و باشگاه هنرمندان «تالی» است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. امید است با تولیدات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای این مجموعه، به هدف اصلی که یک مرکز رسانه‌ای قدرتمند در راستای تحقق اهداف انقلاب و حرکت به سمت تمدن نوین ایرانی اسلامی است، دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار