تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از نماینده ولی فقیه در استان

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» از تلاش‌ها، زحمات و اقدامات هوشمندانه «آیت الله عابدینی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۱۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 10March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در پیامی از فعالیت ها و مرجعیت فرهنگی و معنوی حضرت آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تقدیر و تشکر کرد.

در متن تقدیر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آمده است؛

حضرت آیت الله «عبدالکریم عابدینی»

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز قزوین

سلام علیکم؛

یکی از والاترین ارزش های دین مبین اسلام، فرهنگ ایثار، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم، نیکوکاری و تلاش خیرخواهانه برای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه است که اثرات فرهنگی و اخلاقی آن تا نسل ها ماندگار خواهد بود.

وظیفه خود می دانم از حضرت عالی، که خود از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهید هستید و شناخت کاملی از تاریخ دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت دارید و در تبیین، ترویج و اعتلای فرهنگ دفاع مقدس از هیچ اقدامی دریغ نکرده اید و هوشمندانه ما را در ساخت مجموعه بزرگ مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین حمایت می نمایید کمال تقدیر و تشکر را دارم.

امیدوارم توفیق، رفیق طریق تکامل معنوی و معرفتی شما گردد و این الگوی بایسته و رهنمودهای حضرتعالی در مبحث مهم فرهنگی دفاع مقدس، در سطح استان تعمیم و گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار