پایگاه خبری العهد؛

تظاهرات گسترده یمنی‌ها علیه تجاوزات عربستان

هزاران یمنی با برگزاری تظاهرات گسترده در پایتخت این کشور، جنایات عربستان و ائتلاف ضد یمن را در این کشور به شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۵۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ - 12August 2015

تظاهرات گسترده یمنی‌ها علیه تجاوزات عربستان

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، دهها هزار نفر از شهروندان یمنی با برگزاری تظاهرات گسترده در خیابانهای صنعاء، پایتخت یمن، تجاوز ائتلاف ضد یمن به این کشور به رهبری عربستان را به شدت محکوم کردند.

در این تظاهرات همچنین بر لزوم توجه نهادها و سازمانهای بین المللی به کودکان یمنی که در معرض تهدید گرسنگی و شرایط وخیم زندگی  قرار دارند، تاکید شد.

طبق بیانیه کمیته عالی انقلابیون یمن که در جریان این تظاهرات قرائت شد، سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات عربستان در یمن به شدت محکوم شده و بر لزوم انجام تحقیقات بین المللی درخصوص جنایات جنگی آل سعود در یمن تاکید شد.

گفتنی است؛ عربستان سعودی با ائتلاف نه کشور عربی منطقه (به جز عمان) و با چراغ سبز آمریکا، از ششم فروردین سالجاری حملات گستردهای را علیه یمن آغاز کرده است که تاکنون ادامه دارد.

از زمان شروع جنگ علیه این کشور، جنگندههای ائتلاف به سر کردگی عربستان سعودی منازل، مساجد، مدارس، خیابانها، روستاها، شهرها، جادهها و ... را مورد هدف قرار میدهند و میان مناطق مسکونی و نظامی هیچ تفاوتی قائل نمیشوند.

انتهای پیام/


 

نظر شما
پربیننده ها