ما مقاوم هستیم/ رییس کل دادگستری خوزستان:

استخوان ارتش عراق در عملیات والفجر هشت، خورد شد

مرادی با اشاره به رشادت رزمندگان در عملیات والفجر هشت گفت: استخوان ارتش عراق در این عملیات خورد شد و این مهم با رشادت و بزرگی رزمندگانی به دست آمد که اخلاص و ایمان را در خود نهادینه کرده بودند.
کد خبر: ۵۱۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ - 10March 2022

استخوان ارتش عراق در عملیات والفجر هشت، خورد شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «صادق مرادی» رئیس کل دادگستری استان خوزستان امروز در همایش روز ملی راهیان نور که در منطقه عملیات والفجر هشت برگزار شد اظهار داشت: امروز یکی از وظایف ما یادآوری آن مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است تا تلنگری به همه ما باشد و راه نورانی‌ آنها را ادامه دهیم‌.

وی افزود: عده‌ای می‌گویند با گذشت چهار دهه از انقلاب شاهد ریزش هستیم اما باید توجه داشت درکنار این ریزش‌ها شاهد رویش‌های بسیاری هستیم.

مرادی ادامه داد: امروز خارج از مرزها برای ارتقای قدرت اسلام درحال دفاع هستیم که البته دشمنان بسیاری درصدد کاهش قدرت نظامی ما هستند.

رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به رشادت رزمندگان در عملیات والفجر هشت گفت: استخوان ارتش عراق در این عملیات خورد شد و این مهم با رشادت و بزرگی رزمندگانی به دست آمد که اخلاص و ایمان را در خود نهادینه کرده بودند.

عملیات والفجر هشت در بهمن سال ۱۳۶۴، با عبور رزمندگان اسلام از رودخانه خروشان اروند، در منطقه عمومی فاو عراق انجام شد و ضمن قطع راه دریایی عراق به خلیج فارس، خسارات سنگینی به ماشین جنگی دشمن بعثی وارد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار