نماینده پارلمان عراق:

الکاظمی با توسل به اقدامات غیرقانونی به دنبال نخست وزیری مجدد است

یک نماینده پارلمان عراق در سخنانی تأکید کرد: «مصطفی الکاظمی» با توسل به اقدامات غیرقانونی به دنبال تصدی مجدد پست نخست وزیری است.
کد خبر: ۵۱۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ - 10March 2022
الکاظمی با توسل به اقدامات غیرقانونی به دنبال نخست وزیری مجدد استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمود المشهدانی» نماینده پارلمان عراق سخنانی را در خصوص تلاش‌های «مصطفی الکاظمی» برای تصدی مجدد پست نخست وزیری در این کشور، مطرح کرد.
 
بر اساس این گزارش، المشهدانی در این ارتباط تأکید کرد: الکاظمی برای تصدی مجدد پست نخست وزیری دست به انجام اقدامات غیرقانونی می‌زند. انتصاب عبدالخالق العزاوی به عنوان رئیس دیوان وقف اهل تسنن عراق با هدف بقای الکاظمی در قدرت، صورت گرفت.
 
این شخصیت عراقی عنوان کرد: برخی از گروه‌های سیاسی برای خریداری پست ریاست دیوان وقف اهل تسنن هزینه‌های هنگفتی صَرف کرده اند. آنها به این نهاد به عنوان یک شرکت پیمانکار می‌نگرند تا از طریق آن بر املاک و زمین‌ها سیطره یابند.
 
وی افزود: همین گروه‌ها از ریاست عبدالخالق العزاوی در دیوان وقف اهل تسنن حمایت می‌کنند. این درحالی است که دولت الکاظمی یک دولت پیشبرد امور است و نمی‌تواند حکمی برای ریاست دیوان وقف اهل تسنن صادر کند. قطعاً پارلمان عراق در چنین مسأله ای دخالت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها