فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح:

برای عبور از مشکلات جامعه باید به فرهنگ ایثار و شهادت اتکا کنیم

سردار «محمد باقرزاده» با بیان اینکه برای عبور از مشکلات جامعه باید به فرهنگ ایثار و شهادت اتکا کنیم، گفت: آنچه در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را سرافراز کرد و سبب پیروزی ما در یک جنگ نابرابر شد از خودگذشتگی و فرهنگ ایثار و شهادت بود.
کد خبر: ۵۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ - 10March 2022

برای عبور از مشکلات جامعه باید به فرهنگ ایثار و شهادت اتکا کنیم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در مراسم یادواره ۲۳ شهید والامقام دهستان «سیاهکلرود» بخش چابکسر شهرستان «رودسر» با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: این فرهنگ باید به یک گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه برای عبور از مشکلات جامعه باید به فرهنگ ایثار و شهادت اتکا کنیم، تصریح کرد: آنچه در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را سرافراز کرد و سبب پیروزی ما در یک جنگ نابرابر شد از خودگذشتگی و فرهنگ ایثار و شهادت بود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی برای میثاق و پیمان مؤکد با شهیدان دانست و افزود: ما مقید به برگزاری یادواره‌های شهدا هستیم و به رسالت بزرگی که در قبال شهدا داریم باید عمل کنیم تا به سعادت در دنیا و آخرت برسیم.

سردار باقرزاده مهم‌ترین مشخصه شهدای ایران اسلامی را وفای به عهد، اخلاص مداری و صدق در عزم برشمرد و خاطرنشان کرد: این‌ها از ممیزات شهدای ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها