معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

گذر زمان؛ لازمه تاثیرگذاری دولت جدید است

سردار «سنایی راد» گذر زمان را لازمه تاثیرگذاری دولت جدید دانست و گفت: دولت سیزدهم اگر بتواند نرخ تورم را در طی یک سال و نیم تا دو سال آتی به نصف برساند تحول قابل توجهی در بهبود اوضاع جامعه ایجاد کرده و این کار با تلاش شبانه روزی و پشتکار شدنی خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ - 10March 2022

گذر زمان؛ لازمه تاثیرگذاری دولت جدید است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «رسول سنایی راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا امروز در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک شهرستان «لنگرود» با بیان اینکه امروزه ایران قلب اصلی و الگوی همگان در منطقه محسوب می‌شود، اظهار داشت: در زمان رژیم منحوس پهلوی امتیاز‌های گزافی از جمله بحرین به بیگانگان واگذار شد، اما امروزه استقلال، عزت نفس و اقتدار ملی خود را مدیون بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل (ره) هستیم و این نوع نظام مملکت داری را به سایر کشور‌ها منتقل کرده و از خط قرمز انحصار طلبی غربی‌ها عبور کرده ایم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به قدرت حزب الله لبنان و «سیدحسن نصرالله» و همسو بودن حزب الله ایران و لبنان تصریح کرد: امروزه در لبنان هیچ تصمیمی بر خلاف دستور «سیدحسن نصرالله» جامه عمل پوشانده نمی‌شود و این مهم، خلاف میل غربی‌هاست چراکه لبنان نیز دوست ندارد زیر سلطه استعمار غربی‌ها برود.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران هر گونه جنگ و خونریزی را نفی می‌کند، افزود: جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده و هیچ نیازی به سایرین ندارد، اما با توجه به اینکه میل غربی‌ها در قدرت طلبی، سیری ناپذیر است و یک طرف این جنگ آمریکاست، جمهوری اسلامی از منافع ملی خود دفاع می‌کند.

سردار سنایی راد پیرامون جنگ اخیر اوکراین و روسیه خاطرنشان کرد: به زعم روسی‌ها، اوکراین دروازه نفوذ غرب است و غربی‌ها به دنبال فرسایشی کردن این جنگ هستند؛ پوتین نیز که در ماجرای خروج آمریکایی‌ها از افغانستان و کنترل نیرو‌های چچن، توانایی‌های خود را نشان داده سعی دارد با تدابیر سیاسی و نظامی خود، بخش‌هایی از اوکراین و شبه جزیره کریمه را زیر سیطره خود گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با ایجاد کردن پدیده‌های نوظهوری مثل انقلاب رنگی سعی در نفوذ به اروپا را داشته‌اند، تاکید کرد: اگر از دیدگاه اقتصادی به این جنگ بنگریم آمریکایی‌ها و چینی‌ها بیشترین منفعت را از این نزاع می‌برند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به ماجرای مذاکرات و توافقات برجام و اینکه شرط اول پایبندی به توافقات برجام گرفتن ضمانت است، متذکر شد: تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت، مقاومت مردم ما در مواجهه با هجمه‌های دشمن، مجاهدت و دشمن‌شناسی نیرو‌های مسلح علت اقتدار تیم مذاکره کننده ایران در جریان مذاکرات وین است.

وی در پایان گذر زمان را لازمه تاثیرگذاری دولت جدید دانست و افزود: دولت سیزدهم اگر بتواند نرخ تورم را در طی یک سال و نیم تا دو سال آتی به نصف برساند تحول قابل توجهی در بهبود اوضاع جامعه ایجاد کرده و این کار با تلاش شبانه روزی و پشتکار شدنی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار