رئیس جمهور:

رفع مشکلات جدی مازندران در اولویت برنامه‌ سفر دولت است

خجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه شاهد کمبود‌ها و مشکلات جدی در مازندران هستیم، گفت: امروز در جلسات تلاش داریم بتوانیم به تصمیمی برای رفع مشکلات استان برسیم.
کد خبر: ۵۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ - 11March 2022

رفع مشکلات جدی مازندران در اولویت برنامه‌های دولت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور دقایقی قبل در بدو ورود به مازندران و در فرودگاه ساری با ادای احترام به ۱۰ هزار شهید والامقام استان مازندران، خانواده‌های آنان، ۳۳ هزار جانباز و ایثارگر و مردم سختکوش استان اظهار داشت: مازندران استانی تولیدکننده محصولات و قطب کشاورزی است و ظرفیت‌های زیادی دارد.

وی افزود: خداوند به استان مازندران نعمت دریا، جنگل، زمین حاصلخیز و نیروی کارآمد را عنایت کرده است و این استان در محصولات کشاورزی و در موارد زیادی رتبه‌های اول، دوم و سوم کشور را دارد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران شامل اراضی کشاورزی، معادن، شهرک‌های صنعتی موجود بیان داشت: شاهد کمبود‌ها و مشکلات جدی در استان هستیم و امروز در جلسات تلاش داریم بتوانیم به تصمیمی برای رفع مشکلات استان برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مازندران استانی است که ظرفیت‌های قابل توجهی دارد و اگر برنامه ریزی دقیق و حساب شده‌ای بشود می‌توان از این ظرفیت‌ها برای استان و کشور بهره گیری کرد.

هفدهمین سفر رئیس جمهور با حضور ۱۶ عضو کابینه یکروره است و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌ها، شرکت در شورای اداری، نشست با اقشار، فعالان محیط زیست و نخبگان از جمله برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار