معاون رئیس جمهور عنوان کرد؛

اختصاص اعتبار ویژه به حوزه بانوان توسط رئیس جمهور

«خزعلی» با بیان اینکه برای نخستین بار اعتبار ویژه به حوزه بانوان اختصاص می‌یابد، گفت: رئیس‌جمهور از فعالیت زنان در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۱۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ - 11March 2022

اختصاص اعتبار ویژه به حوزه بانوان توسط رئیس جمهوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز در نشست با بانوان فعال استان مازندران در محل فرمانداری ساری اظهار داشت: همسو با رویکرد توجه به بازار محصولات تولیدی وزارت خارجه دولت سیزدهم به دیپلماسی اقتصادی نگاه جدی دارد و امیدواریم زمینه صادرات در کشور‌های همسایه و مقصد هدف فراهم شود.

وی با بیان این که در حال حاضر با حمایت و همکاری بانک‌ها در بسیاری از موارد ضامن را برای کارآفرینان زنان به حداقل رسانده‌ایم، ادامه داد: سعی داریم برای بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست ضمانت بانکی جهت دریافت تسهیلات را حذف کنیم.

خزعلی به مشکلات بیمه زنان سرپرست خانوار نیز اشاره کرد و با تاکید لزوم پیگیری مجدانه دولت برای این رفع مسایل این مهم خاطرنشان کرد: درباره بسته‌های مالیاتی هم به دنبال راهکار‌هایی هستیم تا پیچیدگی‌هایی که تاکنون وجود داشته رفع شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: امیدواریم شاهد کمتر شدن تغییر قیمت‌ها باشیم تا فعالان اقتصادی در تهیه مواد با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی درباره پرداخته نشدن دستمزد برخی ناجیان غریق در مازندران نیز بیان داشت: این مسائل جزو خط قرمز‌های رئیس‌جمهور است که دستمزد کارگران و کارکنان به موقع پرداخت شود.

خزعلی با اشاره به اینکه پیشنهاد ایجاد کتابخانه سیار روستایی را پشتیبانی می‌کنیم، اضافه کرد: از این راه علاوه بر تشویق کتابخوانی، درباره بازماندگان از تحصیل هم که البته تعدادشان زیاد نیست، زمینه تحصیل فراهم می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای نخستین بار است در یک دولت، اعتبار ویژه حوزه بانوان اختصاص می‌یابد، افزود: این نگاه رئیس‌جمهور است که زنان در حوزه‌های مختلف فعالیت کرده و حمایت شوند و امیدواریم در بحث‌های بودجه‌ای گشایش به وجود آید و مشکلات کاهش یابد.

این مسئول با بیان اینکه رفع مشکلات کشور در چند روز قابل حل نیست، بیان داشت: اما با همیاری شما رفع مشکلات، امکان‌پذیر است.

وی از ایجاد بازارچه‌های فصلی، دائمی و مرزی خبر داد و گفت: بازار فروش محصولات تولیدی سرپرستان زنان خانواده کار آفرین از دغدغه‌های جدی است که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار