آخرین جزئیات از فیلم سینمایی «۱۷۵ شهید غواص»

تهیه‌کننده «۱۷۵ شهید غواص» گفت:‌ با برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری این فیلم در شهریور آغاز می‌شود و لوکیشنهای آن در اصفهان، مازندران، تهران و شهرک سینمایی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ - 12August 2015

آخرین جزئیات از فیلم سینمایی «۱۷۵ شهید غواص»

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد آزادی مهربانی تهیه کننده فیلم سینمایی «175» در گفتوگویی، از پایان یافتن نگارش فیلمنامه 175 غواص شهید خبر داد و گفت: از هفته آینده وارد مرحله انتخاب بازیگران میشویم.

وی با بیان اینکه نگارش فیلمنامه این کار توسط ثنا صادقی به پایان رسیده است، افزود: به علت حساسیت موضوع عملیات "کربلا 4" تحقیقات وسیعی صورت گرفته است تا هیچ نقطه ابهامی باقی نماند.

آزادی اضافه کرد: تاکنون ناصر ناصری منش به عنوان مشاور پروژه و یزدان قهرمانی به عنوان مجری طرح در مرحله فیلمنامه و همینطور تولید فیلم در کنار عوامل بوده و فعالیت میکند.

تهیهکننده «175» تصریح کرد: با برنامهریزی انجام شده تصویربرداری این فیلم در شهریور آغاز میشود و لوکیشنهای آن در اصفهان، مازندران، تهران و شهرک سینمایی دفاع مقدس است.و سعی میکنیم تا در این فیلم از بازیگران مطرح سینما استفاده نماییم .

این تهیه کننده که پیش از این نیز فیلمهای انقلابی «سالهای حادثه» و «از گهواره تا ماه» را با موضوع انقلاب و دفاع مقدس تهیه کرده بود این بار تصمیم گرفته تا به موضوع شهدای غواص دست بسته عملیات کربلای 4 بپردازد.

وی پیش از این اعلام کرده بود که در این فیلم قصد داریم حوادث و اتفاقات عملیات کربلا 4 را بطور کامل به تصویر بکشیم تا گوشه ادای دینی شود به شهدا و غواصانی که با دستان بسته برای خاک این کشور جانانه جنگیدند. قصد داریم تا فیلم را برای هفته دفاع مقدس آماده پخش کنیم و به همین دلیل به سرعت در حال انجام مراحل پیشتولید و آماده سازی ساخت آن هستیم تا تصویربرداری را شروع کنیم.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار