ما مقاوم هستیم/

خاک مقدس شلمچه دوباره توتیای چشم زائرین مشتاق سرزمین نور شد

امروز پس از ماه ها سکوت، بار دیگر خاک مقدس شلمچه توتیای چشم زائرین مشتاق سرزمین نور شد و اقشار مختلف مردم پس از وقفه ای نسبتا طولانی به علت انتشار ویروس کرونا، دوباره قدم در میعادگاه شهدای بی پلاک گذاشتند
کد خبر: ۵۱۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 11March 2022

خاک مقدس شلمچه توتیای چشم زائرین مشتاق سرزمین نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، یادمان شلمچه امروز و همزمان با روز ملی راهیان نور مملو از حضور معنوی زائران و کاروان های سرزمین نور بود.

جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مرد و زن، پیر و جوان امروز پس از وقفه ای نسبتا طولانی به علت انتشار ویروس کرونا، دوباره قدم در میعادگاه شهدای بی پلاک گذاشتند و سرزمین نور را نورانی تر کردند.

کاروان دانشجویی آذربایجان غربی، جمعی از ایثارگران شهر کاشان، تعداد زیادی از طلاب حوزه های علمیه فم و گروهی از دانش آموزان کرد هر کدام گوشه ای از یادمان شلمچه را برای دلدادگی و تجدید عهد و پیمان با شهدای کربلای ایران انتخاب کرده بودند و با ادوات نظامی و پرچم های برافراشته «یازهرا(س)»، «یاحسین(ع)» و «یا اباالفضل(ع)» عکس یادگاری می گرفتند.

امروز پس از ماه ها سکوت، بار دیگر خاک مقدس شلمچه توتیای چشم زائرین مشتاق سرزمین نور شد و دیگر بار طنین اذان مسجد شلمچه خیلی ها را رو به قبله کشاند تا در سرزمینی که بوی شهادت می دهد برای یاد و خاطره شهدای دشت کربلا سر به سجده بگذارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار