مسئول فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا:

تکمیل ورزشگاه جویبار نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

«قدیری» گفت: تکمیل ورزشگاه چند منظوره و جویبار نیازمند حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۵۱۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ - 11March 2022

تکمیل ورزشگاه جویبار نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدرضا قدیری» مسئول فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا امروز در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی دولت به مازندران از پروژه ورزشگاه چند منظوره شهرستان جویبار که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در دست احداث است، اظهار داشت:‌ امیدواریم این سفر باعث تسریع در تکمیل این پروژه باشد.

مسئول فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا افزود: این ورزشگاه در سال ۱۳۹۵ استارت خورده و تاکنون پنج میلیون تومان اعتبار به‌صورت اوراق و سال قبل ۱۵ میلیارد ریال نقدی به آن تزریق شده است.

قدیری ادامه داد: این پروژه دارای ۹ هزار مترمربع بنا با ظرفیت ۵ هزار نفره سرپوشیده بوده و به‌صورت چندمنظوره استفاده می شود اسکلت این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اینکه جایگاه تماشاگران نیاز به زمان خاص دارد عملا کار اسکلت این پروژه ۶ ماه به اتمام خواهد رسید.

مسئول فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: برای ادامه کار حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پول می خواهد در حالی که در سال ۱۳۹۵ طبق براورد نیاز به صرف ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بود که به دلیل عدم تکمیل دست‌خوش گرانی ناشی از بحث تحریم‌ها شده است، چرا که در حوزه تاسیسات مکانیکی و برقی شاهد افزایش قیمت شدیدی در این پروژه بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها